قیمت روز بیت کوین 7 خرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف 27 هزار دلار شد

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین این روزها شرایط مساعدی ندارد و دائما در کانال 26 هزار و 27 هزار دلاری تغییر می‌کند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 321 دلار بالا رفته و به مرز 27 هزار و 180 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 277 دلاری آن را نشان می‌دهد. بررسی تاریخ قیمت این رمزارز نشان می‌دهد که همچنان این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی دو ماه اخیر نوسان دارد. در صورتی که بیت کوین بخواهد از مرز قیمتی کنونی عبور کند و صعود تازه‌ای داشته باشد، ابتدا با سطح مقاومتی در حوالی کانال 28 هزار دلاری روبرو خواهد شد. اگر بیت کوین موفق به شکست این خط مقاومتی شود احتمال افزایش نرخ آن تا کانال 30 هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما اگر بیت کوین نتواند این خط قیمتی را بشکند، احتمال نزول آن تا مرز 25 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که باز هم بیت کوین نتواند مرز 25 هزار دلاری را حفظ کند، احتمالا نرخ آن تا محدوده 23 هزار دلار عقب نشینی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

رفتار ماینرهای بیت کوین باعث شده تا گروهی از فعالان کاهش قیمت این رمزارز را پیش بینی کنند. زیرا اخیرا ذخایر ماینرها با سرعت بیشتری در حال کاهش است و این موضوع نشان می‌دهد که آن‌ها احتمالا شرایط کنونی را برای فروش دارایی‌های خود مناسب دیده‌اند. در واقع این افراد نسبت به تداوم روند صعودی امید چندانی ندارد. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند، نزول قیمت بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

چگونه پاسخ سوالات رمزارزی خود را از اوکی اکسچنج بگیریم؟

اگر مایل به خرید و فروش بیت کوین در شرایط کنونی هستید و مانند ماینرها معتقد به کاهش بیشتر نرخ این ارز دیجیتال هستید، باید از درگاه مطمئنی این رمزارز را معامله کنید. سایت اوکی اکسچنج یک درگاه داخلی مناسب برای معامله رمزارزها است که بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. وبلاگ این مجموعه نیز به نوعی پاسخگوی سوالات مشتریان است و افراد به منظور جواب سوال‌های خود می‌توانند به این بخش مراجعه داشته باشند. در ضمن در بخش سوالات متداول این مجموعه نیز پاسخ بسیاری از سوالات کاربران ارائه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز