قیمت روز بیت کوین 10 خرداد 1402/ بدهی دولت آمریکا برای بازار کریپتو مفید است؟!

لست سکند

بیت کوین از کانال 28 هزار دلاری عقب نشینی کرد و دوباره به محدوده 27 هزار دلاری بازگشت. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 732 دلار کم شده و در محدوده 27 هزار و 76 دلاری قرار دارد. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 415 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 30 میلیون و 282 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها روز گذشته تقریبا به صورت یکدست سبز رنگ بود و اکثریت نمادهای مهم این بازار در محدوده مثبتی معامله شدند. بیت کوین به عنوان رهبر رمزارزها دیروز توانست به کانال 28 هزار دلاری برسد. عبور از این کانال قیمتی برای معامله گران رمزارز مذکور بسیار مهم بود. اما نهنگ‌های بازار نتوانستند این محدوده قیمتی را حفظ کنند. به همین دلیل دوباره کاهش قیمت اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علت رشد قیمت بیت کوین، توافق خزانه داری آمریکا برای صدور ذخیره مجدد حساب عمومی در راستای 1 تریلیون دلار بدهی این کشور است. در این باره ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در ارز خارجی اوندا، بیان کرده که معمولا وقتی دولت‌ها بدهی‌هایی صادر می‌کنند. که بدهی‌هایشان را به تولید ناخالص داخلی در سطوح ناخوشایندی می‌رساند باید خبر خوبی برای ارزهای دیجیتال باشد. اما باید به این موضوع هم توجه کرد که بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال ممکن است مجبور شوند با تامین مالی دشوار دست و پنجه نرم کنند.

راز آسمان پایتخت

به نظر برخی از تحلیلگران تاکنون بیت کوین تحت تاثیر رشد نقدینگی و مسائل این چنینی حرکت مثبت و رو به صعودی داشته است.

دسترسی به اطلاعات روز و کامل بازار رمزارزها در اوکی اکسچنج

نوسانات ماهیت بازار رمزارزها است و افراد باید همواره اطلاعات خود را درباره ارزهای دیجیتال آپدیت کنند، وگرنه با رجوع به اطلاعات قبلی امکان انجام معاملات خوبی را نخواهند داشت. کانال‌ها و شبکه‌های مختلف زیادی در سطح جهان به تحلیل روز وضعیت رمزارزهای مختلف و به طور کلی بازار کریپتو می‌پردازند که برخی از آن‌ها در دسترس معامله گران ایرانی قرار ندارند یا دسترسی به این شبکه‌ها برای ایرانیان دشوار است. در داخل بستری مانند اوکی اکسچنج تمامی اطلاعات به روز درباره رمزارزهای مختلف بازار را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل همواره به معامله گران توصیه شده قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز