قیمت روز ارز دیجیتال 3 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس
ژیوار

نوسانات رمزارزهای مختلف ادامه دارد و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار همواره بین دو کانال 26 هزار و 27 هزار دلاری رفت و آمد دارد. با این حال برخی از ارزهای دیجیتال تازه وارد مانند پپه مدام در مدار صعودی حرکت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انتشار اخبار مختلف و میزان استقبال مردم از کریپتو باعث می‌شود تا قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر مدام در حال تغییر باشد. با این حال بررسی اجمالی وضعیت بازار رمزارزها نشان می‌دهد که علی رغم تغییر مداوم قیمت ارز دیجیتال پرمخاطب بازار، برخی رمزارزهای تازه کار مانند پپه رشد قیمت فوق العاده‌ای را تجربه کرده‌اند. ارز دیجیتال پپه به حدی رشد قیمتی داشته که بسیاری از معامله گران بزرگ نیز به آن توجه داشته و مایل به معامله آن هستند. حتی صرافی‌های بزرگ رمزارزی نیز جذب این ارز دیجیتال شده و خواهان پشتیبانی از آن هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیتفینکس یک پلتفرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال است که انواع ابزارها و خدمات معاملات پیشرفته را ارائه می‌دهد. اخیرا این پلتفرم رسما اعلام کرده که قصد لیست کردن میم کوین پپه را دارد. به نظر کارشناسان این اقدام یکی از بزرگ‌ترین اقدامات در خصوص پذیرش گسترده میم کوین مذکور است. براساس اطلاعیه پلتفرم مذکور، سپرده گذاری پپه در این صرافی از روز بیست و دوم ماه مه فعال شده و معاملات آن هم دو روز بعد شروع خواهد شد.

دریان سفر امید

قیمت پپه نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در محدوده 0.000001 دلاری قرار دارد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال ذکر شده محدوده مقاومتی اولیه 1.71 دلار عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. در صورت عبور از این محدوده، این ارز دیجیتال به مرز مقاومتی سرسخت 1.95 دلاری خواهد رسید.

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران است که این روزها کاهش قیمتی را تجربه می‌کند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 34 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 816 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال کاهش 10 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 845 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد. بعد از آن این ارز دیجیتال محدوده مقاومتی هزار و 855 دلاری را پیش رو خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز