قیمت روز ارز دیجیتال 26 فروردین 1402

ژیوار

وضعیت اقتصادی جهانی چندان مساعد نیست، با این حال این روزها بازار ارزهای دیجیتال رونق خوبی دارد. برخلاف سال 2022، قیمت ارز دیجیتال شناخته شده بازار رو به بهبود است و روز به روز سرمایه گذاران این حوزه بیشتر می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف سال میلادی گذشته که قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بازار نزول زیادی را تجربه کرد و باعث گسترش ناامیدی سرمایه گذاران نسبت به دنیای کریپتو شد، امسال از روزهای آغازین وضعیت قیمت ارز دیجیتال مورد توجه بازار رو به صعود رفت و شرایط بهبود پیدا کرد. روند نزولی و شکست‌های پی در پی بازار کریپتو در سال گذشته باعث شد تا خیلی از مخالفان و افراد مردد نسبت به حوزه رمزارزها، نابودی این بخش را پیش بینی کنند. اما بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال غافلگیری سرمایه گذاران است و با تغییرات هیجانی آن‌ها را شوکه می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چند روز پیش پروژه به روزرسانی شانگهای انجام شد و این موضوع نشان داد که میزان برداشت‌ها از شبکه اتریوم فعلا چندان نگران کننده نیست. اما همچنان برداشت‌ها از این شبکه ادامه دارد. طبق آخرین گزارش‌ها، حدود دو ساعت بعد از انجام پروژه به روزرسانی اتریوم، حدود 17 هزار و 350 توکن برداشت و 128 توکن نیز به شبکه واریز شد. این برداشت‌ها ممکن است روی قیمت اتریوم اثر منفی بگذارد.

دریان سفر امید

در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 14 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 2 هزار و 97 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم، رشد 239 دلاری آن را نشان می‎‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از مقاومت اولیه 2 هزار و 114 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر ان دور از انتظار نخواهد بود.

سولانا از دیگر رمزارزهای مورد توجه بازار است که رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است. چند روز پیش سولانا نزدیک به 10 درصد رشد قیمتی داشت. به نظر این میزان رشد در اثر مثبت شدن احساسات سرمایه گذاران در بازار کریپتو و ایجاد هیجان درباره عرضه گوشی اندروید به وجود آمد. امروز قیمت سولانا نسبت به روز قبل 2.18 درصد بیشتر شده و در محدوده 25 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته گذشته این رمزارز، رشد 23.21 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 25.59 دلاری عبور کند، زمینه برای صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز