قیمت روز ارز دیجیتال 22 فروردین 1402

وضعیت بازار رمزارزها همانند روزهای گذشته مساعد و نرخ ارز دیجیتال مهم بازار صعود پیدا کرده است. در صورتی که این شرایط ادامه پیدا کند، رمزارزهای پرطرفدار بازار به کانال‌های قیمتی بالاتر خواهند رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شروع بهبود وضعیت بازار رمزارزها و رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال از آغاز سال میلادی جاری بود. سال گذشته به دلایل مختلفی مثل ورشکستگی یکی از صرافی‌های معتبر و فروپاشی‌های مختلف در بازار رمزارزها، این بخش تحت تاثیر قرار گرفت و شرایط نامساعدی را سپری کرد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال شناخته شده بازار و حتی کوین‌های جدید در مدار صعودی قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار است که طی روزهای اخیر رشد قیمتی خوبی داشته و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. نرخ این ارز دیجیتال معروف طی سه ماهه ابتدایی سال 2023 نزدیک به 55 درصد رشد پیدا کرد. این میزان رشد قیمتی، بسیاری از سرمایه گذاران اتریوم را امیدوار کرده است. تا جایی که برخی امیدوار هستند این ارز دیجیتال بتواند خود را به کانال‌های جدید قیمتی برساند. البته بررسی داده‌های آنچین و تکنیکال نشان می‌دهد که در فصل جاری احتمال پیشروی نرخ این رمزارز تا مرز 3 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اتریوم در سال 2022 مانند دیگر ارزهای دیجیتال شرایط نامساعدی را پشت سر گذاشت و در خردادماه به کف 880 دلاری رسید. اکنون کف قیمت ارز دیجیتال مذکور با فشار خریداران در حال افزایش است. هم اکنون نرخ اتریوم نسبت به روز قبل 3.20 درصد رشد داشته و در محدوده هزار و 921 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که قیمت اتریوم طی یک هفته اخیر 5.91 درصد رشد پیدا کرده است.

شیبا اینو نیز یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است و توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. بررسی آخرین اخبار و آمار نشان داده که نهنگ‌های بزرگ ارز دیجیتال بیشتر از چهار درصد از توکن‌های این رمزارز را در اختیار دارند. در واقع تعداد توکن‌های شیبا که در اختیار بزرگ‌ترین نهنگ این ارز دیجیتال است بالغ بر 45 هزار میلیارد توکن است.

در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 1.75 درصد بالاتر رفته و در محدوده 0.000012 دلار قرار دارد. قیمت شیبا طی یک ماه اخیر 8.30 درصد رشد پیدا کرده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز