قیمت روز ارز دیجیتال 21 فروردین 1402

بهبود قیمت ارز دیجیتال مختلف و به طور کلی شرایط بازار رمزارزها باعث شده تا برخی نسبت به تداوم این وضعیت نگران شوند. در واقع گروهی تداوم این شرایط را برای موقعیت پول ملی آمریکا خطرناک قلمداد می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهبود وضعیت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر باعث خوشحالی سرمایه گذاران کریپتو می‌شود. هر اندازه که این شرایط تداوم پیدا کند و قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار پیش برود، بهبود بیشتری حاصل خواهد شد و احتمالا پذیرش رمزارزها در سطح جهانی را آسان‌تر خواهد کرد. اما گروهی این موضوع را عامل خطر برای اقتصاد آمریکا و پول ملی این کشور می‌دانند. رابرت کیوساکی، یکی از طرفداران بیت کوین، معتقد است که بدون توجه به بهبود وضعیت رمزارزها، دلار آمریکا ارزش خود را از دست خواهد داد و احتمالا این ارز پرطرفدار شرایط بدی پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کیوساکی، آمریکا در سال‌های گذشته بسیاری از قوانین پولی را نقض کرده است. در پی وقوع چنین اتفاقی ائتلاف‌های تازه‌ای مانند گروه بریکس تشکیل شده‌اند. بریکس نام گروهی متشکل از پنج قدرت اقتصادی نوظهور یعنی برزیل، روسیه، هند، پین و آفریقای جنوبی است.

راز آسمان پایتخت

کیوساکی از مدت‌ها پیش سرمایه گذاران را تشویق می‌کند تا پول خود برای خرید فلزات گرانبهایی مانند طلا و نقره، ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین و … صرف کنند. در صورتی که فدرال رزرو در سیاست پولی خود تجدیدنظر کند و اندکی معطوف شود، دارندگان بیت کوین ثروت بیشتری به دست خواهند آورد و شرایط آن‌ها بهتر خواهد شد.

هم اکنون خرید و فروش انواع رمزارزها رونق دارد. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 5 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 861 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 71 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 870 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

این روزها کاردانو نیز مورد توجه معامله گران رمزارزها است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال یادشده نسبت به روز قبل 0.53 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 0.38 دلار قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر کاردانو رشد 1.6 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت رمزارز مذکور از محدوده مقاومتی اولیه 0.39 درصدی عبور کند، شرایط برای صعود بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز