قیمت روز ارز دیجیتال 19 فروردین 1402

لست سکند

وضعیت بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار نسبت به سال گذشته وضعیت مساعدی پیدا کرده است. با این حال همچنان این بازار دچار نوسان می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمت ارز دیجیتال مهم بازار همچنان ادامه دارد، اما این موضوع سبب نشده که معامله گران از ورود به بازار منصرف شوند. طی چند روز گذشته کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر وجود داشت. با این حال بهبود وضعیت این بخش نسبت به زمان مشابه سال میلادی گذشته، روی افکار معامله گران اثر گذاشته و باعث شده تا در شرایط اقتصادی کنونی به این بخش اعتماد کرده و سرمایه خود را به آن وارد کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر کارشناسان و تحلیلگران، در صورتی که دلار آمریکا تقویت شود، وضعیت دارایی‌ها ریسک پذیر اندکی وخیم‌تر خواهد شد و امکان کاهش دوباره نرخ انواع رمزارزها وجود خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

البته تمامی موارد مذکور یک پیش بینی است و این موضوع وجود دارد که شرایط بیت کوین و دیگر رمزارزها بهبود بیشتری پیدا کند.

این روزها اتریوم همانند بیت کوین پیشروی دارد و نرخ آن در حال صعود است. خیلی از معامله گران به اتریوم توجه دارند و این ارز دیجیتال را معامله می‌کنند. قیمت اتریوم در روز جاری نسبت به روز گذشته 15 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 872 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ارز دیجیتال مذکور رشد 58 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 877 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

دوج کوین نیز یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است. این ارز دیجیتال که طی چند روز اخیر صعود خیره کننده‌ای داشت، ناگهان در روز گذشته دچار اصلاح نزولی شد. با این حال همچنان برخی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها نسبت به این آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستند و معتقدند که دوج کوین عملکرد درخشانی خواهد داشت. امروز قیمت دوج کوین نسبت به روز قبل 1.43 درصد بیشتر شده و به مرز 0.08 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر دوج کوین رشد 3.58 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومت اولیه 0.08 درصدی عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز