قیمت روز ارز دیجیتال 17 فروردین 1402

تداوم بهبود قیمت ارز دیجیتال هایی مانند بیت کوین و اتریوم و به طور کلی وضعیت بازار رمزارزها، مخالفان آن‌ها را دل نگران کرده است. این اتفاق سبب شده تا مخالفان این بخش به حاشیه سازی و انتشار اخبار دروغ پیرامون این حوزه بپردازند تا مانع از گسترش بیشتر آن‌ها شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا شایعاتی پیرامون مدیرعامل یکی از صرافی‌های بزرگ رمزارزها شکل گرفت، با این حال روی قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار اثر نداشت. این شایعه مربوط به چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بزرگ بایننس، بود که خبر از اعلام قرمز اینترپل علیه وی می‌داد. اما به محض انتشار این خبر، ژائو آن را رد و اعلام کرد که این اخبار ساخته افرادی است که خواهان افزایش ترس و نگرانی در بازار کریپتو و به تبع کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا خبری پیرامون شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا علیه صرافی بایننس و ژائو مطرح شد که به تایید رسید. کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا به دلیل ارتکاب تخلفات متعدد و نقض قوانین کشور از این صرافی و مدیرعامل آن شکایت کرده است. با این حال خبر اعلان قرمز اینترپل علیه ژائو نقض شده است.

راز آسمان پایتخت

آمار و ارقام مختلف نشان دهنده این است که همچنان سرمایه گذاران زیادی به بازار رمزارزها توجه دارند و نسبت به این بخش حساس هستند. این روزها خیلی از کاربران به بازار اتریوم دقت دارند. در حال حاضر اتریوم نسبت به روز قبل 18 دلار کاهش قیمتی پیدا کرده و به مرز هزار و 888 دلاری رسیده است. با وجود این کاهش نرخ، عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 6.02 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 906 دلاری عبور کند، احتمالا زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

ترون یکی دیگر از رمزارزهای درخشان بازار است که رشد خوبی داشته و توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود معطوف کند. در حال حاضر نرخ ترون نسبت به روز قبل 0.44 درصد بالاتر رفته و در محدوده 0.066 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته پیش این ارز دیجیتال، رشد 2.85 درصدی آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.06 دلار عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز