قیمت روز ارز دیجیتال 16 فروردین 1402

بازار رمزارزها رونق خوبی پیدا کرده و رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار باعث شده تا خریداران بیشتری به این ارز دیجیتال روی بیاورند. این روزها تحلیلگران به خریداران توصیه می‌کنند به آلت کوین‌ها نیز توجه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران معتقدند که وضعیت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر همچنان صعودی باقی خواهد ماند. به اعتقاد تحلیلگران، علاوه بر رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار، آلت کوین‌هایی مانند دوج کوین، اتریوم و سولانا نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهند کرد. روند صعودی حاکم بر بازار از ابتدای سال 2023 شروع شد و همچنان ادامه دارد. مقایسه ارزهای دیجیتال مختلف در زمان جاری نسبت به مدت مشابه نشان داده که همگی آن‌ها رشد خوبی را تجربه کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال است که مشتریان زیادی دارد. این رمزارز بعد از انتقال موفق از مکانیسم اثبات کار به اثبات سهام به اثبات سهام در سال گذشته نسبت به قبل مقیاس پذیرتر شده است. در واقع کاربران این رمزارز با سرعت بیشتر و هزینه‌های کمتری امکان استفاده از آن را دارند. اکنون جامعه کاربران اتریوم منتظر اجرای پروژه به روزرسانی شانگهای هستند که طبق خبرها قرار است در بیست و سوم فروردین ماه اتفاق بیفتاد. اجرای این پروژه به سرمایه گذاران این امکان را خواهد داد تا اتریوم‌های سهام گذاری شده‌شان را برداشت کنند. تحلیلگران بر این باورند که این اتفاق نیز باعث بریک اوت اتریوم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 42 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 910 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی این ارز دیجیتال رشد 102 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 919 دلاری عبور کند، احتمالا رشد بیشتر آن اتفاق خواهد افتاد و به کانال 2 هزار دلاری خواهد رسید.

افزایش قیمت دوج کوین نیز در چند روز گذشته خیره کننده بوده است. در حال حاضر پیشروی قیمتی این رمزارز به اندازه‌ای بوده که توانسته به جایگاه کاردانو برسد و در لیست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. هم اکنون قیمت دوج کوین در مقایسه با روز گذشته 0.41 درصد بالاتر رفته و به مرز 0.097 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی این رمزارز طی یک هفته اخیر رشد 27.72 درصدی را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 0.09 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن رخ خواهد داد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز