قیمت روز ارز دیجیتال 14 فروردین 1402

بازار کریپتو از ابتدای سال جاری میلادی به سرمایه گذاران خود روی خوش نشان داده و همواره قیمت ارز دیجیتال مهم این بخش در حال پیشروی است. هر چند هنوز نرخ رمزارزهای مهم این بازار با قله قیمتی خود فاصله زیادی دارند با این وجود وضعیت آن‌ها بهتر از سال گذشته به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد مداوم قیمت ارز دیجیتال مهم بازار مثل بیت کوین و اتریوم باعث شده تا خیلی از سرمایه گذاران پول‌های خود را به این بخش وارد کنند. به همین جهت است که بازار رمزارزها در کشورهای مختلف در حال جا افتادن است و پیشروی این بخش در سراسر جهان ادامه دارد. تداوم رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر باعث جذب مشتریان زیادی در قاره آسیا شده است. اخیرا در این خصوص سنگاپور پیشتاز بوده و نتایج یک تحقیق در این بخش رشد روز افزون طالبان رمزارزهای مختلف را نشان می‌دهد. براساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط ایندیپندنت رزرو سنگاپور، افراد زیادی از ساکنان این کشور صاحب رمزارزها هستند. در این تحقیق هزار و 500 سنگاپوری شرکت داشتند که 43 درصد آن مالک رمزارزهای مختلف بودند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق تحقیق به عمل آمده، 77 درصد از صاحبان ارزهای دیجیتال در سنگاپور اعلام کرده‌اند که بالغ بر دو دارایی دیجیتال در سبد سرمایه گذاری آن‌ها وجود دارد. این افراد بیان کرده‌اند که به منظور تنوع بخشی به سبد سرمایه گذاری خود و کاهش ریسک بیشتر از دو ارز دیجیتال خریداری کرده و نگهداری می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

یکی از رمزارزهای مورد توجه سرمایه گذاران اتریوم است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.16 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 791 دلاری قرار دارد. با وجود این کاهش قیمت، گزارش عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 85 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 793 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن وجود خواهد داشت.

دوج کوین نیز یکی از رمزارزهای مورد توجه است که در حال حاضر در مدار کاهش قیمت حرکت می‌کند. گزارش عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز هم افزایش 7.85 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک در صورتی که قیمت ارز دیجیتال یاد شده از محدوده مقاومتی 0.07 درصدی عبور کند، تداوم رشد نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز