قیمت روز ارز دیجیتال 10 فروردین 1402

لست سکند

بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال پرطرفدار بازار دو روز گذشته در اثر اتهامات کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده علیه چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، و صرافی بایننس ریزش کرد. اما اکنون وضعیت این بخش رو به بهبود است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریزش قیمت ارز دیجیتال مختلف دو روز پیش اتفاق افتاد، اما بخشی از این کاهش قیمتی بعد از پاسخگویی پنگ ژائو جبران شد. پنگ ژائو بیان کرده که ما برای ارائه پاسخ‌های کامل به اتهامات مطرح شده از جانب کمیسیون معاملات آتی به زمان بیشتری نیاز داریم. با این حال این مقام مسئول صرافی بایننس اطمینان داده که مجموعه‌اش از بهترین نوع فناوری برای انطباق فعالیت‌ها با قوانین و مقررات بهره گرفته است. این فرد اعلام کرده که ما کاربران ایالات متحده را براساس ملیت و شناخت کامل آن‌ها از نظر هویتی، آدرس آی پی، شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، اثر انگشت آن‌ها، واریزها و برداشت‌های بانکی آن‌ها، واریز و برداشت از بلاکچین، شماره کارت اعتباری آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر شناسایی می‌کنیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرده که شرکت وی متعهد به حفظ شفافیت و همکاری با نهادهای نظارتی و قانونی در آمریکا و همچنین کل جهان است.

راز آسمان پایتخت

پاسخگویی این مقام مسئول و دیگر مسائل سبب شده تا وضعیت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال اندکی بهبود پیدا کند. این روزها اتریوم رشد قیمتی خوبی دارد. یکی از دلایل افزایش نرخ اتریوم، اعلام زمان اجرای به روزرسانی شانگهای است که بسیاری از معامله گران این رمزارز منتظر آن بودند. اعلام تاریخ دقیق این به روزرسانی سبب شده تا قیمت ارز دیجیتال مذکور 4 درصد بیشتر شود. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 11 دلار کم شده و به مرز هزار و 797 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 67 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 819 دلاری عبور کند، رشد آن تداوم پیدا خواهد کرد.

ترون نیز یکی دیگر از رمزارزهای مورد توجه بازار است که در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد. امروز قیمت ترون نسبت به روز قبل 0.36 درصد بیشتر شده و به مرز 0.064 دلاری رسیده است. عملکرد شش ماه گذشته این ارز دیجیتال رشد 4.81 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.06 درصدی عبور کند، رشد آن ادامه دار خواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز