قیمت روز ارز دیجیتال 15 فروردین 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

معمولا با رونق بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار، میزان سرقت و کلاهبرداری در این حوزه افزایش دارد. اما آخرین اخبار و اطلاعات نشان می‌دهد که زیان ناشی از سرقت ارزهای دیجیتال طی سه ماهه ابتدایی سال 2023 نسبت به سال 2022 به اندازه زیادی کاهش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رونق دوباره بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال معروف سبب شده تا افراد زیادی به خرید و فروش رمزارزهای مختلف بپردازند. همواره سرقت و کلاهبرداری در این حوزه وجود دارد، اما امسال با رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، میزان این نوع جرائم کمتر شده است. اخیرا شرکت ارائه دهنده آنتی ویؤوس و برنامه دی فای گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد طی سه ماهه ابتدایی سال 2023 حدود 452 میلیون دلار از سرمایه‌های معامله گران به سرقت رفته است. میزان سرقت رمزارزی در مدت مشابه سال 2022 حدودا 1.3 میلیارد دلار بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق گزارش ارائه شده، نزدیک به نیمی از آمار هک‌ها و کلاهبرداری‌ها طی سه ماه اخیر در سه هفته اول ماه مارس رخ داده است. براساس این گزارش، 49 مورد از هک‌ها و کلاهبرداری‌ها در بازار کریپتو رخ داده که شش مورد مربوط به پلتفرم‌های وام دهی است. 17 مورد از این کلاهبرداری‌ها نیز به سواستفاده از قراردادهای هوشمند برمی‌گردد. طبق آخرین گزارشات، بیشترین زیان وارد شده به پلتفرم اویلر فایننس مربوط می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شرایط مذکور باعث شده تا همچنان خرید و فروش رمزارزهای مختلف و مهم وجود داشته باشد. اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال است که هم اکنون نرخ آن نسبت به روز قبل 27 دلار بیشتر شده و در محدوده هزار و 812 دلاری قرار دارد. براساس عملکرد هفتگی اتریوم، قیمت ارز دیجیتال مذکور 1.8 درصد رشد داشته است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که رمزارز مذکور از مقاومت اولیه هزار و 821 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

کاردانو نیز یکی از رمزارزهای پربازده بازار است که مورد توجه مشتریان قرار دارد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به دیروز 2.01 درصد بیشتر شده و به مرز 0.39 درصدی رسیده است. عملکرد هفتگی این رمزارز، رشد 8.12 آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال ذکر شده از محدوده مقاومتی 0.39 درصدی عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز