قیمت روز ارز دیجیتال 20 فروردین 1402

دنیای رمزارزها پیچیدگی خاص خود را دارد. همچنان رمزارز مهم بازار در حال پیشروی قیمتی است و همین موضوع روز به روز امیدواری معامله گران را به آینده این بخش بیشتر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بهبوهه نوسان قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و گسترش همه جانبه بازار رمزارزها، برخی هنوز به دنبال خالق بیت کوین هستند. اخیرا لارک دیویس، وبلاگ نویس محبوب دنیای رمزارزها، بیان کرده که از نظر تئوری، احتمالا استیو جابز، همان ساتوشی ناکاموتو است. دیویس پس از کشف وایت پیپر بیت کوین در سیستم عامل مک‌های اپل، توییتی جالب منتشر کرده و پیش بینی کرده که استیو جابز احتمالا همان ناکاموتو باشد. لارک دیویس معتقد است دوره‌ای که ناکاموتو به طور کامل از شبکه بیت کوین خارج شد با مرگ جابز تنها یک سال تفاوت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به هر حال خالق بیت کوین هر شخصی که باشد در حال حاضر چندان روی بازار موثر نیست. هم اکنون همچنان قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر نوسانی است. اتریوم یکی دیگر از ارزهای دیجیتال افسانه‌ای بازار است که برخی پیش بینی می‌کنند تا آخر سال میلادی عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت. اخیرا یک نظرسنجی توسط صرافی اوکی ایکس انجام شده که در آن شرکت کنندگان معتقدند تا پایان سال 2023 قیمت اتریوم به 5 هزار دلار خواهد رسید. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 21 دلار کم شده و به مرز هزار و 835 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز، رشد 41 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 854 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

این روزها نرخ شیبا نیز رو به پیشروی است. به نظر تحلیلگران، پذیرش انبوه، سهامگذاری یا افزایش نقدینگی و توکن سوزی سه عامل عمده رشد قیمت ارز دیجیتال مذکور محسوب می‌شوند. اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که سطح پذیرش شیبا اینو گسترش زیادی پیدا کرده است. هم اکنون قیمت شیبا اینو نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در محدوده 0.00001 دلار قرار دارد. عملکرد شش ماهه گذشته این رمزارز، 9.09 درصد کاهش داشته است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 1.03 درصدی عبور کند، امکان رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز