قیمت روز ارز دیجیتال 13 اردیبهشت 1402

ژیوار

نوسانات بازار رمزارزها طی چند هفته گذشته بیشتر شد. اما دیروز با اعلام خبر ورشکستگی فرست ریپابلیک بنک، معامله‌گران و فعالان رمزارزی نسبت به رشد قیمت‌ ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها امیدوار شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال نگران بودند که در جریان جلسه کمیته فدرال رزرو در هفته جاری و رشد نرخ بهره، بازار رمزارزها نزولی شوند. اما انتشار خبر ورشکستگی فرست ریپابلیک بنک باعث شد تا افراد زیادی نسبت به تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار امیدوار شوند و خود را برای صعود جدیدی آماده کنند. خبر این ورشکستگی در جریان معاملات بازار آسیا و پیش از باز شدن وال استریت منتشر شد. همانطور که همیشه اهل فن و معامله گران باتجربه بازار ارزهای دیجیتال بیان کرده‌اند نباید هیچ وقت در این بازار به دنبال یک خبر خاص بود. این بخش بستر انواع تحولات است و همواره غافلگیری‌ها و ریسک‌های زیادی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قبلا برخی از معامله‌گران پیش‌بینی کرده بودند که در جریان جلسه هفته جاری فدرال رزرو نرخ بهره بالا خواهد رفت و این موضوع روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بازار اثر منفی به جا خواهد گذاشت.

دریان سفر امید

با وجود تمام نوسانات و انتشار خبرهای متعدد، همچنان بازار رمزارزها زنده است و معاملات در آن جریان دارد. اتریوم بعد از بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران است. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به دیروز 7 دلار کم شد و به مرز هزار و 865 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 39 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 874 دلاری عبور کند امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

سولانا نیز در روزهای آتی رشد قیمت خوبی را تجربه کرده است. این رمزارز بعد از صعود به مرز 24 دلاری، در روند اصلاح قرار گرفت. به نظر کارشناسان این رمزارز برای تداوم حرکت صعودی خود باید از مرز 21 دلار و 50 سنت عبور کند. در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز 21 دلار و 50 سنتی فراتر برود، احتمالا حرکت صعودی آن تداوم پیدا خواهد کرد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به دیروز 0.55 درصد کم شده و به مرز 21 دلار و 76 سنتی رسیده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز