قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس

فاز 11 پردیس- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر پردیس در سال‌های اخیر به دلیل افزایش نرخ اجاره‌بها در تهران با افزایش تقاضا برای رهن و اجاره و حتی خرید ملک روبه‌رو شده است. یکی از اصلی‌ترین فازهای روبه‌رشد، فاز ۱۱ پردیس است که می‌توان با ودیعه‌ای کمتر از 500 هزار تومان، یک آپارتمان 87 متری را در آن اجاره کرد.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی قصد دارد، میزان بودجه لازم برای رهن و اجاره‌کردن یک آپارتمان را در این فاز بررسی کند.

رهن کامل آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس

فاز ۱۱ پردیس، ۵ زون دارد که زون‌های ۲ و ۳ آن در قسمت جنوبی و زون‌های 1 و 5 آن در قسمت شمالی آن قرار دارد. زون 4 که به گواه کارشناس و ساکنان، یکی از بهترین زون‌های فاز ۱۱ است، خود به 2 بخش تقسیم می‌شود. این زون به همراه زون یک، هم برای رفت‌‌وآمد مناسب‌تر است و هم امکانات رفاهی مناسبی دارد.

در همین ابتدا باید گفت که متراژ، تعداد اتاق‌خواب‌ها و امکانات واحدهای آپارتمانی در این فاز یکسان است و آنچه باعث تفاوت در نرخ اجاره‌بها می‌شود، طبقه واحد، ویو و زون آن است. به‌عنوان‌مثال یک واحد آپارتمانی 2 خوابه در زون 1 که یکی از بهترین زون‌های فاز ۱۱ پردیس است، به مبلغ 350 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. این واحد کلیدنخورده، در طبقه چهاردهم یک ساختمان 16 طبقه‌ای واقع شده است.

رهن و اجاره آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس

اما اگر بخواهید در این منطقه یک آپارتمان رهن و اجاره کنید، می‌توانید در زون 4، با پیش‌پرداخت 250 میلیون تومان و ماهانه 3 میلیون و 500 هزار تومان به مدت یک سال در یک آپارتمان در طبقه هشتم ساکن شوید. اگر قادر به پرداخت چنین رقمی برای پیش پرداخت نیستند، با 100 میلیون پول پیش و 7 میلیون تومان کرایه، با صاحب‌خانه به توافق برسید.

راز آسمان پایتخت

در همین حال، در زون 3 که نسبت به زون‌های دیگر دسترسی مناسبی ندارد، یک واحد آپارتمانی در طبقه همکف به پیش‌پرداخت 130 تومان و ماهیانه 4 میلیون تومان آگهی شده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل پایین بودن نرخ این آپارتمان، واقع شدن آن در طبقه همکف است.

بیشتر بخوانید: 

مزایای زندگی در فاز ۱۱ پردیس

از مهم‌ترین مزایای زندگی در فاز ۱۱ پردیس که در بخش جنوبی این شهر واقع شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب واحدهای مسکونی: واحدهای مسکونی در فاز ۱۱ پردیس نسبت به سایر فازهای این شهر از قیمت مناسب‌تری برخوردارند. از همین رو، افراد با بودجه‌‌های کمتر می‌توانند راحت‌تر در این منطقه ساکن شوند.
  • مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله: ساختمان‌های فاز ۱۱ پردیس با نظارت مهندسان شرکت ترکیه کوزو به صورت مقاوم و ضد زلزله ساخته شده‌اند.
  • امکانات رفاهی: وجود مراکز خرید، مدارس، درمانگاه‌ها و سایر امکانات ضروری در این فاز، نیاز ابتدایی ساکنان این منطقه را برطرف می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیپور
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز