قیمت دلار مرز 30 هزار تومان را شکست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز شنبه 19 مهرماه 1399 با 600 تومان افزایش از مرز 30 هزار تومان عبور کرده است.

به گزارش کاماپرس، هر چند اعمال تحریم های جدید علیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ایران بیش از آن که اثر اقتصادی داشته باشد – این بانک ها پیش از این نیز به صورت های مختلف تحت تحریم های آمریکا بودند – اثر روانی بر بازارهای کشور دارد اما همین اثر روانی امروز قیمت دلار را با افزایش قابل توجه مواجه کرد.

روند افزایشی قیمت دلار در ایران دقیقا عکس روند ارزش این ارز در بازارهای بین المللی است که این امر نیز به شرایط خاص کشور ما در مواجهه به تحریم های گسترده آمریکا باز می گردد.

جزئیات قیمت دلار و سایر ارزهای بین المللی در بازار

بنا به اعلام دنیای اقتصاد در لحظه تنظیم این خبر – حدود ساعت 12 ظهر –  قیمت دلار امروز شنبه 19 مهرماه با افزایش 600 تومانی  به ۳۰,۳۰۰ (سی هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۹۸ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو امروز با افزایش ۰.۰۳ درصدی، از ۳۵,۰۹۶ (سی و پنج هزار و نود و شش ) تومان به ۳۵,۱۰۸ (سی و پنج هزار و یکصد و هشت ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۹۹ تومان افزایش، ۳۸,۷۷۶ (سی و هشت هزار و هفتصد و هفتاد و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) نیز که از ارزهای مورد توجه در تعیین قیمت دلار به شمار می رود امروز با افزایش ۲.۳۹ درصدی، از ۸,۱۴۰ (هشت هزار و یکصد و چهل ) تومان به ۸,۳۴۰ (هشت هزار و سیصد و چهل) تومان رسید.

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۱.۸۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۳,۸۶۶ (سه هزار و هشتصد و شصت و شش ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز