قیمت دلار روز 8 مرداد 1401/ نرخ ارز تا نیمه مرداد ثابت است؟

ژیوار

قیمت دلار بازار آزاد امروز نسبت به پنج شنبه قبل رشد 0.28 درصدی داشت و به مرز 31 هزار و 920 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دو روز پیش 0.09 درصد بالا رفت و در محدوده 27 هزار و 687 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نظرات درباره روند قیمتی دلار متفاوت است و به نظر ابهام مذاکرات برجام، نوسانات اقتصادی و … روی نظر کارشناسان تاثیر دارد. برخی با توجه به روند هفته قبل معتقد بودند که دلار در روز جاری نوسان چندانی نخواهد داشت و در همان محدوده پنج شنبه معامله خواهد شد. برخی دیگر هم بر این باور بودند در صورتی که عرضه ارز از سوی بازارساز کمتر شود، این ارز خارجی می‌تواند به مسیر صعودی بازگردد و یخ ارزی آب خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظر کارشناسان درباره دامنه نوسانات قیمت دلار

بازار ارز از پانزدهم تیرماه تاکنون در یک محدوده قیمتی مشخص حبس شده و مدام در این حدود حرکت می‌کند. برخی فعالان ارزی معتقدند در صورتی که اتفاق سیاسی و خبر خاصی در بازار ارز منتشر نشود، محدوده دلار تا اواسط این ماه تغییری نخواهد کرد. بنابراین نمی‌توان تا پانزدهم مردادماه چشم انتظار تغییرات قابل توجهی درباره نرخ ارز بود.

دریان سفر امید

براساس اطلاعات موجود، عمده کارشناسان بر این باورند محدوده مشخص نرخ دلار تا پانزدهم مردادماه بین 31 هزار و 800 تا 32 هزار و 200 تومان خواهد بود و در این حدود جا به جا می‌شود.

امروز نرخ یورو نیز نسبت به دو روز گذشته بدون تغییر بود و در همان محدوده 32 هزار و 660 تومانی معامله شد. اما نرخ پوند در مقایسه با دو روز پیش 0.1 درصد کاهش قیمت داشت و در محدوده 39 هزار و 240 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز