قیمت دلار روز 6 مرداد 1401/ شرایط ریسکی خرید و فروش ارز

بازار دلار مدام نوسان دارد و نرخ این ارز همچنان بالا و پایین می‌شود. اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.12 درصد کاهش قیمتی داشت و در محدوده 31 و 880 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز قبل 0.05 دیگر کم شد و به مرز 27 هزار و 660 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رفتار ضد و نقیض سران دولت ایالات متحده آمریکا و نظرات مختلف آن‌ها درباره مذاکرات برجام و رابطه با ایران موجب رفت و برگشت مداوم نرخ دلار می‌شود. اخیرا یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرده که دولت آمریکا به دنبال استفاده از تحریم و انزوای بیشتر اقتصاد ایران است. برخی معامله گران معتقدند این گونه اخبار ممکن است بار دیگر نرخ دلار را در آخرین روز کاری هفته به محدوده‌های بالاتری برساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما گروهی دیگر از فعالان ارزی معقتدند که بازار ارز دیگر به این نوع اخبار حساسیت چندانی نشان نمی‌دهد و بیشتر تمرکز این بخش روی برجام و اتفاقات پیرامون آن است. بنابراین در روز جاری نوسان خاص و قابل توجهی برای دلار ثبت نخواهد شد.

آریاک سفر

احتیاط معامله گران و تعادل نسبی قیمت دلار

با توجه به جو بازار، به نظر معامله گران همچنان در انتظار اعلام نتیجه قطعی برجام هستند و تمایلی ندارند در شرایط مبهم کنونی معاملات سنگین انجام دهند. اکنون هر دو طرف ذی نفع برجام معتقدند که زمان گفت و گوی بیشتر به پایان رسیده و باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع روشن شود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز تغییر چندان زیادی نداشتند. در حال حاضر قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.1 درصد کمتر شده و به مرز 32 هزار و 420 تومانی رسیده است. اما نرخ پوند در مقایسه با روز قبل هیچ نوع تغییری نداشت و در همان محدوده 38 هزار و 870 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز