قیمت دلار روز 14 شهریور 1401/ اقدام بازارساز برای معامله گران مهم شد!

ژیوار

امروز نرخ دلار از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی کرد. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.33 درصد کمتر شده و به مرز 30 هزار و 100 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 0.02 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 28 هزار و 406 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته قیمت دلار بالای محدوده مقاومتی 30 هزار و 200 تومانی قرار گرفت و این موضوع باعث تقویت حضور افزایشی‌های بازار ارز شد. فعالان معتقدند در ادامه نوع حضور بازارساز بیانگر مقدار اطمینان دولت درباره توافق با آمریکا است. در واقع اگر بازارساز اطمینان پیدا کند که به زودی توافق هسته‌ای انجام خواهد شد می‌تواند با عرضه بیشتر دلار مانع از افزایش نرخ این ارز پرطرفدار شود. از طرفی بازارساز باید این کار را با نهایت دقت و برنامه انجام دهد. زیرا عرضه بی‌برنامه و بی‌رویه دلار می‌تواند فنر قیمتی این ارز را بیش از پیش جمع کرده و بعدا شوک‌های تازه‌ای به بازار ارز وارد کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

پیش بینی معامله گران درباره قیمت دلار

هنوز هیچ خبر جدیدی درباره برجام منتشر نشده است. برخی معتقدند سرنوشت مذاکرات بعد از انتخابات کنگره آمریکا مشخص خواهد شد و به همین دلیل بازارساز و معامله گران محتاطانه رفتار می‌کنند. به هر حال بیشتر معامله گران و فعالان معتقدند در صورتی که خبر مهمی از مذاکرات مخابره نشود، بعید است نرخ دلار پایین کانال 30 هزار تومانی قرار بگیرد.

در حال حاضر قیمت پوند و یورو کاهش پیدا کرده است. نرخ پوند نسبت به دیروز 0.5 درصد کم شده و در محدوده 34 هزار و 830 تومانی قرار دارد. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 0.5 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 30 هزار و 100 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز