قیمت دلار دوباره صعودی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ دلار جهت عوض کرده و دیگر اخبار برجامی رونق سابق را در بین فعالان ارزی کشور ندارد. هم اکنون نرخ دلار بازار آزاد با رشد 0.26 درصدی نسبت به روز گذشته، در مرز 26 هزار و 290 تومانی قرار گرفته است. قیمت دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دیروز، 0.01 درصد بالا رفته و در محدوده 24 هزار و 558 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار مدام در کانال 25 و 26 هزار تومانی جابجا می‌شود و هنوز روند این ارز خارجی مهم در بازار ارزی کشور مشخص نیست. خبر بازگشت علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران و معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشور، منتشر شده و شاید این عامل اندکی نرخ دلار را پایین ببرد. با این حال اغلب کارشناسان بازار ارز معتقدند تا زمانی که اخبار دقیق نتیجه برجام مشخص نشود، طرف‌های افزایشی این بخش امکان جولان در بازار ارز را دارند و شرایط به نفع آن‌ها است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل نرخ دلار از لحاظ فنی

در حال حاضر نوسان گیران از شرایط استفاده می‌کنند تا بتوانند حداکثر سود را در این روزهای بلاتکلیفی به دست آورند. از لحاظ فنی، تا زمانی که دلار بالای مرز 26 هزار و 200 تومانی باشد، امکان رشد بیشتر آن وجود دارد و احتمالا نرخ این ارز خارجی به محدوده 26 هزار و 500 تومانی می‌رسد. اما در صورتی که نرخ دلار از مرز 26 هزار و 200 تومان عقب نشینی کند، احتمال کاهش قیمت آن قوت می‌گیرد.

نرخ پوند و یورو هم مانند دلار صعودی شده است. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 94 تومان بالا رفت و در محدوده 35 هزار و 262 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز، رشد 78 تومانی داشت و به مرز 29 هزار و 641 تومانی رسید.

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز