عقب نشینی قیمت‌ها در بازار ارز ؛ دلار مجددا 25 هزار تومانی شد!

نرخ دلار بازار آزاد امروز صبح یک پله نسبت به دو روز گذشته عقب نشینی کرد و به محدوده کانال 25 هزار و 981 تومانی رسید. قیمت دلار بازار متشکل هم در محدوده 24 هزار و 594 تومانی قرار دارد. البته برخی معتقدند که این کاهش موقتی است و چون هنوز خبری درباره نتیجه برجام منتشر نشده، افزایش نرخ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه ضرب‌الاجل برای تعیین نتیجه مذاکرات برجام مشخص شده بود و هر دو طرف به نظر درباره موضوع مشتاق بودند، اما هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است. آخرین اخبار شاید مربوط به یک هفته گذشته است که سران کشورهای شرکت کننده در مذاکرات وین نسبت به نتیجه برجام ابراز خوش بینی کرده بودند. هر چند که معتقد بودند هنوز تعدادی از مشکلات اساسی این مذاکرات حل نشده و همین مسئله روند مذاکره را کندتر کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دیدگاه کارشناسان نسبت به برجام و قیمت دلار

با وجود اینکه طی یک هفته اخیر ریزش نرخ دلار قابل توجه بود، اما این ارز خارجی از مرز 25 هزار تومانی عقب‌تر نرفت. به هر حال برخی از کارشناسان بازار ارز بر این عقیده هستند که اگر مذاکرات به سرانجام مثبت و خوبی برسد، قاعدتا این مسئله باعث گشایش‌های اقتصادی برای ایران خواهد شد. همین موضوع روی نرخ دلار موثر خواهد بود و قیمت آن را به سرعت کاهشی خواهد کرد. حتی تعدادی از کارشناسان معتقدند که قیمت دلار به مرز 20 هزار تومان خواهد رسید و شاید کانال‌های پایین‌تر را هم تجربه کند.

هم اکنون قیمت‌های یورو و پوند هم در مدار کاهشی هستند. نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 129 تومان دیگر کم شد و به مرز 35 هزار و 85 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با پنج شنبه 0.09 درصد کاهش داشت و 29 هزار و 319 تومان شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز