قیمت دلار از 26 هزار و 500 تومان بالاتر نمی رود!

لست سکند

نرخ دلار همچنان صعودی است و به نظر تلاش برخی بازیگران ارزی در سمت معاملات اعتباری باعث شده تا رشد قیمت این ارز خارجی اتفاق بیفتاد. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به روز گذشته افزایش 0.07 درصدی دارد و به مرز 26 هزار و 400 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم با رشد 58 تومانی در مقایسه با دیروز، در محدوده 24 هزار و 718 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات و وعده‌های قبلی، همین روزها باید تکلیف مذاکرات وین مشخص شود. همین موضوع باعث شده تا دارندگان دلار برای فروش این ارز خارجی به بالاترین نرخ تلاش کنند. هر چند که برخی معامله گران ارزی دلارهای خود را خرج نکرده‌اند و منتظر تا نتیجه برجام تکلیف آن‌ها را مشخص کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی از فعالان حوزه ارز معتقدند با توجه به جو حاکم در کشور، دلار امکان عبور از نرخ 26 هزار و 500 تومانی را نخواهد داشت. شاید در ادامه امروز نرخ این ارز خارجی با سودگیری معامله گران ارزی به سمت مرزهای پایین‌تر قیمتی برود.

طرح صیانت؛ علت اصلی افزایش نرخ دلار

اکنون برخی معتقدند که افزایش نرخ دلار طی روز جاری، به علت انتشار اخباری پیرامون تصویب طرح صیانت بالا رفته و دلیل آن کاملا روانی است. هر چند که بعدا منابع مختلف اعلام کردند که این طرح لغو شده، ولی باز هم تاثیرات این خبر روی نرخ دلار معکوس شد و آن را در سطح قیمتی بالاتر از روز گذشته نگه داشت.

هم اکنون نرخ پوند و یورو برخلاف نرخ دلار کاهشی هستند. قیمت پوند در مقایسه با روز قبل 85 تومان کم شده و به مرز 35 هزار و 725 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم نسبت به دیروز 71 تومان کاهش داشت و در محدوده 29 هزار و 867 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز