بازار ارز و دلار گوش به زنگ اخبار وین

قیمت دلار با رشد 0.8 درصدی نسبت به دیروز، در بازار آزاد به 26 هزار و 470 تومان رسیده است. قیمت این ارز امروز از سوی صرافی ملی 24 هزار و 636 تومان اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار زیر سایه مذاکرات هسته‌ای، در رفت و آمد بین کانال‌های 25 و 26 هزار تومان قرار دارد و معامله گران ارزی در این شرایط بیش از پیش با احتیاط عمل می‌کنند؛ خرید نمی‌کنند و سعی دارند در موقعیت های فروش نیز، بتوانند خریدهای اخیر خود را به سود نزدیک کنند.

اخبار جالب و مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

همچنین این طور به نظر می‌رسد که تا وقتی قیمت دلار به بالای 25 هزار و 800 تومان نرسد، فروشندگان بزرگ راهی بازار نخواهند شد. بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که تا نتیجه مذاکرات برجامی در وین روشن و منتشر نشود، رفت و برگشت‌های قیمت دلار در محدوده 25 هزار و 800 تومانی تا 26 هزار و 500 تومان ادامه دار خواهد شد.

البته در این فرصت نوسان گیران بیکار نخواهند بود و سعی می‌کنند با جوسازی حول اخبار مذاکرات هسته‌ای، در کف و سقف مذکور نوسان گیری کنند. با این وجود در شرایط فعلی بازار و تا زمانی که خبر خاصی از مذاکرات برجامی نرسد، نمی‌توان انتظار داشت نوسان سنگینی در معاملات رخ دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز