پردرآمدترین مشاغل برای مهاجران در کانادا

امروزه برخی افراد به دلایل مختلفی همچون نداشتن کار دائمی، کمی دستمزد و نبود امنیت شغلی، عدم احساس امنیت روانی، کاهش کیفیت و سطح زندگی، شرایط جغرافیایی و … مهاجرت را برای ادامه زندگی خود انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس برخی اطلاعات اکثر مهاجرت‌ها دلیل اقتصادی دارد که همین دلیل نیز برای هر فردی متفاوت است. برخی برای افزایش حقوق و در آمد، رفاه زندگی، تحصیلات بهتر و… کشوری را به قصد مهاجرت انتخاب می‌کنند. کانادا یکی از کشورهایی است که بالاترین نرخ مهاجرپذیری را دارد و گزینه مناسبی برای مهاجران به نظر می‌رسد؛ اخیرا آمار و اطلاعات حدود 300 هزار مهاجر جدید در این کشور ثبت شده است.

شما میتوانید اطلاعات کامل ویزای کانادا را در این لینک مطالعه فرمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات کامل اخذ ویزای کانادا، مشاوره دریافت ویزای کانادا و برنامه‌ریزی سفری خاطره انگیز به کانادا، با شماره 02174495 با کارشناسان مجرب علاءالدین تراول در تماس باشید.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

مهاجرانی که وارد کانادا می‌شوند از روش‌هایی همچون کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و مهاجرت کاری استفاده می‌کنند و با توجه به آمارهای منتشر شده، از جمعیت 38 میلیون نفری کانادا، حدود 23 درصد مهاجر هستند.

هر فردی که به دلایل اقتصادی به کانادا مهاجرت کرده یا قصد مهاجرت داشته باشد، بهتر است شغل‌هایی که در کانادا بیشترین درآمد را دارد را بشناسد تا با دید وسیع‌تری شغل مناسب خود را انتخاب کند همچنین درآمد مناسبی نیز داشته باشد.

کسب در آمد 64 تا 70 هزار دلاری در کانادا

یکی از پدرآمدترین شغل‌ها طی سال 2021 در کانادا نماینده بخش فروش است که افراد در این شغل حقوقی با بازه 52 تا 64 هزار دلار دریافت می‌کنند. فردی که در این شغل مشغول به کار می‌شود وظیفه دارد کسب‌وکار را موفق‌تر و پردرآمدتر کند همچنین با مشتری و کسب‌وکارهای دیگر ارتباط برقرار کند.

برخی اوقات کسب و کارها نیاز به استخدام نیروی جدید دارند که این وظیفه را مسئول استخدام کارمند انجام می‌دهد. با توجه به آنکه صنعت روبه رشد و کسب و کارها رو به پیشرفت هستند، فردی در جایگاه مسئول استخدام نیز برای کسب و کارها مهم است تا افرادی مناسب جایگاه شغلی استخدام شوند. بازه حقوقی مسئولان حوزه استخدام کارمند در کانادا 59 تا 71 هزار دلار است.

سومین شغل  پردرآمدی که حدود 720 آگهی نیازمندی در این باره منتشر شده، حسابداری است. فردی که در جایگاه جسابدار می‌نشیند باید مدیریت امورمالی کسب‌وکار را به بهترین نحو انجام دهد همچنین گاهی مشاوره تعهدمالی نیز به مشتریان بدهد. این شغل در کانادا بسیار پرتقاضااست و بازه حقوقی آن حدود 63 تا 75 هزار دلار است.

یکی از مشاغل مهمی که پس از شیوع کرونا اهمیت آن بیشتر شده پرستاری است. این شغل در کانادا پیش از شیوع کرونا نیز با کمبود نیرو مواجه بوده که پس از کرونا این نیاز افزایش پیدا کرده تا جایی که به بیش از 5 هزار پرستار احتیاج دارد. بازه حقوق پرستاران ثبت‌نام شده در کانادا حدود 68.5 هزار دلار و فارغ‌التحصیلان جدید پرستاری 44 هزار دلار است.

تحلیلگران و مهندسان در کانادا چقدر حقوق می‌گیرند؟

پنجمین شغل با تقاضای بسیار و همچنین پردرآمد تحلیلگر کسب و کار است که وظیفه این افراد یافتن راه‌های مناسب برای رشد و جلو بردن کار است. این افراد مهارت‌های حوزه فناوری و مشوق مالی را نیز باید بدانند. پروژه‌ها و کسب و کارها گاهی چند نفر را به عنوان تحلیلگرکسب و کار استخدام می‌کنند. بازه حقوقی این شغل در کانادا 73 تا 87 هزار دلار است.

با توجه به رشد بازار مسکن در کانادا مدیرپروژه مهندسی یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل کاناداست که وظیفه این افراد پیگیری و جلوبردن پروژه‌های ساختمانی است. این جایگاه شغلی نیز تقاضای بسیار زیادی در کانادا دارد و شاغلان در این جایگاه حدود 74 تا 92 هزاردلار دستمزد می‌گیرند.

با افزایش کسب‌وکارها در کانادا یکی از پردرآمدترین و حیاتی‌ترین شغل، مدیران حساب هستند. این افراد وظیفه دارند مشتریان کسب و کار مربوطه را راضی نگه دارند و مشتریان جدید نیز برای حوزه کاری خود پیدا کنند همچنین ارتباط بین دو کسب و کار را نیز باید حفظ کنند. بازه حقوقی این محوران اصلی کسب و کارها 75 تا 92 هزار دلار است.

برخی کسب و کارها با توجه به کارکردشان نیازمند اپلیکیشن، سایت و… هستند که حضور یک مهندس نر‌م‌افزار را اجباری می‌کند. این افراد باید نرم‌افزارها را توسعه بدهند یا برای کسب و کار اپلیکیشن بسازند که در کانادا این جایگاه شغلی بازه حقوقی معادل 83 تا 99 هزار دلار دارد.

بسیاری کسب‌وکارها به مهارت فردی در جایگاه مدیر آی‌تی نیازمند هستند تا پروژه‌های حوزه فناوری‌شان را رشد بدهد و سبب کمک به موفقیت بیشتر کسب و کار شود همچنین پروژه‌های فناوری در حوزه مدیریت زمان را متعادل کنند. این افراد حدود 92 تا 114 هزار دلار دریافت می‌کنند.

افرادی نیز بر توزیع انرژی همچون آب، برق، گاز طبیعی نظارت می‌کنند که جایگاه شغلی آن‌ها مدیر خدمات است که افراد برای رسیدن به این شغل باید مدتی به عنوان سرپرست باشند. میزان دستمزد این شغل در کانادا 114 هزار دلار است که این مبلغ، جایگاه مدیرخدمات را به یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل کانادا تبدیل کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز