قیمت دلار از مرز 36 هزار تومانی عبور کرد/ قیمت روز 16 آبان

ژیوار

دلار در کانال 36 هزار تومانی تثبیت شده و در این محدوده نوسان دارد. هم اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 0.77 درصد بیشتر شده و به مرز 36 هزار و 200 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد رشد پیدا کرده و در محدوده 28 هزار و 910 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به کانال 36 هزار تومانی ورود پیدا کرد و به سمت مرز 36 هزار و 200 تومانی رفت. این مرز قیمتی سیگنال جدیدی در رابطه با تداوم رشد نرخ این ارز پرمخاطب خارجی بود. به باور برخی تحلیلگران، در صورتی قیمت دلار در محدوده 36 هزار و 200 تومانی ثابت بماند، امکان رشد بیشتر آن وجود دارد. در واقع این موضوع زمینه ساز ورود تقاضای جدید به این بازار خواهد شد و این مسئله نرخ دلار را تا نیمه کانال 36 هزار تومانی سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نظر تحلیلگران درباره اصلاح قیمت دلار

گروهی از تحلیلگران دیگر بر این باورند، معامله گران در بازار روز جاری باید منتظر اصلاح قیمتی دلار باشند. زیرا دلار در چند روز اخیر به صورت مداوم و بدون هیچ اصلاحی، فقط رشد قیمتی داشته است. در صورتی که طی اصلاح قیمتی نرخ دلار، قیمت آن به سمت مرز 35 هزار و 800 تومانی عقب نشینی کند، احتمال عقب نشینی آن تا محدوده 35 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز افزایش پیدا کرد. نرخ پوند نسبت به روز قبل 319 تومان بیشتر شد و در محدوده 41 هزار و 163 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو نیز در مقایسه با دیروز 279 تومان بیشتر شد و به مرز 36 هزار و 80 تومانی رسید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز