قیمت دلار 15 آبان برگشت خورد/ وضعیت بازار ارز در روز جاری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار که در ادامه رکوردشکنی خود در انتهای ساعات معاملاتی روز گذشته کانال 36 هزار تومانی را فتح کرد، از این محدوده قیمتی برگشت خورد و به مرز 35 هزار تومانی برگشت. قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز قبل 1.39 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 750 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 20 تومان کمتر شد و در محدوده 28 هزار و 860 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این ارز خارجی روز گذشته با سرعت کانال 34 هزار تومانی را پشت سر گذاشت و وارد محدوده 35 هزار تومانی شد و در ادامه پیشروی‌های خود به مرز 36 هزار تومان رسید. اما عمر دلار در کانال 36 هزار تومانی چندان طولانی نبود، هر چند که هنوز احتمال تداوم رشد قیمتی این ارز وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دلیل فروکش کردن قیمت دلار در روز جاری چه بود؟

برخی معامله گران بازار ارز بر این باورند، رشد قیمتی دلار طی دو روز گذشته به اندازه‌ای بود که اصلاح قیمتی آن در روز جاری طبیعی باشد. در واقع برگشت قیمتی دلار امر طبیعی بوده و باید اتفاق می‌افتاد. برخی معتقدند ورود جدی بازارساز به بازار ارز و اعمال برخی از سیاست‌های جدید از طرف بانک مرکزی موجب شده تا نرخ دلار از مواضع بالاتر قیمتی عقب نشینی کند و امروز این ارز با قیمت 35 هزار تومان معامله شود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز ریزش قابل توجهی داشتند. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 1.39 درصد کمتر شد و به مرز 40 هزار و 651 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 1.39 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 35 هزار و 632 تومان جا خوش کرد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز