قیمت خانه کلنگی در منطقه 4 تهران چند؟

ژیوار

خانه‌های کلنگی گزینه مناسبی برای فعالان حوزه ساخت‌وساز است. آن‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی این خانه‌ها به سود نسبتاً بالایی برسند. یکی از مناطقی که می‌توان در آن خانه‌های کلنگی پیدا کرد، منطقه 4 شهرداری تهران حوالی تهران‌پارس شرقی است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی میانگین قیمت خانه‌ کلنگی در تهرانپارس پرداخته است.

قیمت خانه کلنگی در بلوار پروین تهران‌پارس شرقی

بین خیابان‌های 131 و 133 یک واحد آپارتمان با زیربنای 68 متری کلنگی موجود است. در این زیربنا دو واحد 50 متری ساخته‌شده که قابل سکونت بوده ولی سند ندارند. این خانه‌ها با قولنامه توسعه لویزان خریدوفروش می‌شوند. واحدهای 50 متری بازسازی‌شده‌اند و هرکدام کنتور برق جداگانه دارند. هر متر این واحد 114 میلیون قیمت‌گذاری شده است. مالک مایل به معاوضه این دو واحد با ماشین یا واحدهای کوچک‌تر نیز است. قیمت کل این ملک 7 میلیارد و 800 میلیون تومان تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خانه کلنگی دیگری در همین منطقه با 150 متر بنای دوطبقه با متری 110 میلیون تومان قابل خریداری است. این ملک بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری است چون واحد کناری با همین متراژ نیز آماده سخت و ساز و مشارکت است. سند این ملک متعلق به توسعه لویزان است و بر خانه 6 متر قابل تجمیع است. قیمت تمام‌شده این ملک 16 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

قیمت خانه کلنگی در خیابان جشنواره تهرانپارس

در شرق تهران‌پارس یک واحد کلنگی 50 متری موجود است که تک طبقه و حیاط دار است. این واحد با آب و برق و گاز مجزا، سند ندارد و قولنامه‌ای است. این ملک با متری 60 میلیون تومان برابر با 3 میلیارد قابل خریداری است. در آگهی ذکرشده که زمان معامله تخفیف خوبی هم داده می‌شود.

خانه کلنگی در تهرانپارس چند؟

بین بلوار 131 یک ملک کلنگی با 200 متر زیربنا قابل خریداری با بودجه 26 میلیارد و 500 میلیون تومانی است. این ملک سند به نام دارد و در این 200 متر زمین 130 متر بنا ساخته‌شده است. این واحد 10 متر بر دارد و شرایط مناسبی برای ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری دارد. قیمت هر مترمربع از این زمین 132 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت خانه کلنگی در تهرانپارس شرقی

180 متر زمین در تهران‌پارس شرقی خیابان 20 متری دارای یک واحد 120 متری کلنگی قابل سکونت است. قیمت این واحد 18 میلیارد تومان تعیین شده است. از مزایای این ملک قابلیت تجمیع و ساخت‌وساز و یا استفاده تجاری است. زمین دارای یک باب مغازه حدود ۱۵ متری بوده و یک بالکن و سرویس بهداشتی و برق مستقل‌ نیز دارد. قیمت هر متر این زمین 100 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز