قیمت خانه ارزان حوالی میدان انقلاب

ژیوار

به سبب آنکه میدان انقلاب در مرکز پایتخت قرار گرفته و دسترسی افراد به مکان‌های آموزشی، تفریحی و غیره راحت‌تر خواهد بود متقاضیان زیادی برای خرید خانه به این محدوده مراجعه می‌کنند. گفتنی است با توجه به نزدیکی این محله به دانشگاه‌ها بسیاری از دانشجویان نیز برای خرید خانه نقلی ارزان در حوالی انقلاب جستجو می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت 6 خانه ارزان در حوالی میدان انقلاب می‌پردازد؛

*واحد نقلی 41 متری در محدوده میدان انقلاب با عمر بنا 21 سال یک میلیارد و 990 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه سوم واقع شده و دارای یک اتاق و انباری است.

*واحد 43 متری در محدوده جمال‌زاده یک میلیارد و 990 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد نقلی با سن بنا 19 سال در طبقه دوم قرار گرفته و دارای یک اتاق و انباری است.

*خریداران واحد نقلی در محدوده انقلاب می‌توانند با بودجه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان واحد 60 متری خریداری کنند. این آپارتمان در سال 80 ساخته شده و دارای یک اتاق است. خریدار برای هر متر این واحد واقع در طبقه چهارم باید 38 میلیون و 333 هزارتومان بپردازد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و هرگونه بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

دریان سفر امید

*آپارتمان 61 متری تکخوابه در محدوده جمال‌زاده 2 میلیارد و 450 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 87 ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد.

*واحد 47 متری در محدوده جمال‌زاده ساخت سال 72 با بودجه 2 میلیارد و 500 میلون تومان قابل خریداری است. این واحد تکخوابه در طبقه سوم واقع شده و خریدار برای هر متر آن باید 53 میلیون و 191 هزارتومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*اگر خریدار خانه نقلی در محدوده انقلاب بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 750 میلیون تومان داشته باشد می‌تواند واحدی 50 متری خریداری کند. این واحد با عمر بنا 13 سال یک اتاق و انباری دارد.

*متقاضی خرید مسکن با 3 میلیارد تومان بودجه می‌تواند واحدی 68 متری در محدوده انقلاب خریداری کند. از امکانات این واحد واقع شده در طبقه دوم می‌توان به دو اتاق و انباری اشاره کرد. این واحد در سال 78 ساخته شده و متقاضی برای هر متر آن باید 44 میلیون و 117 هزارتومان پرداخت کند.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت خانه ارزان حوالی میدان انقلاب

  1. کیام گفته:

    بابا پولدارها فقط میتونند صاحب خونه بشند ما بدبخت بیچاره ها اگر هم تا حالا نمردیم از بی کفنیه

  2. کیام گفته:

    از صبح به شب در پی یک تکه ی نان
    شاید که ببینم دخترم یا خنده ی آن
    می‌خندد به حالم هم خدا هم ملکش
    ناز کند خدابگیرد ازتنم روحم وجان

    • پگاه پیشوا گفته:

      چه توقعاتی مردم دارن همه جای دنیا پایتخت ها گران هستند و کسی قادر به خرید در پایتخت ها نیست از راه نرسیده میخوان همه پایتخت خونه بخرند ایرانی ها خیلی توقع کاذب دارند حقیقت هم تلخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز