قیمت جدید آپارتمان زیر ۱۰۰ متر در حسن‌ آباد چند؟

حسن‌ آباد تهران-کاماپرس
ژیوار

منطقه حسن‌ آباد یکی از محله‌های قدیمی تهران با خانه‌های عمدتاً بااصالت است؛ هرچند که این محله واقع شده در منطقه ۱۱ تهران در دورانی نه‌چندان دور، جزو مناطق اعیان‌نشین بوده، اما اکنون جزو مناطق جنوبی شهر تهران به شمار می‌رود که بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل شلوغی این محله وجود بازارهای گوناگون است. در این محله انواع مغازه‌ها خودنمایی می‌کنند از کاموا فروشی و لوازم‌یدکی گرفته تا قفل فروشی و سیسمونی. اما میدان حسن‌ آباد، فضای این منطقه را تاریخی و زیبایی آن را دوچندان کرده است. گفتنی است که بخشی از خیابان‌های این منطقه سنگ‌فرش هستند و به‌تازگی ساختمان‌های جدیدی نیز در کوچه و پس‌کوچه‌های این منطقه ساخته شده است که بسیاری از تهرانی‌های قدیم را بر آن داشته تا همچنان در این منطقه زندگی کنند.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی قیمت خرید آپارتمان‌ در حسن‌ آباد تهران را بررسی کرده است.

 

حسن‌ آباد تهران - کاماپرس
خرید خانه قدیمی در حسن‌ آباد

اگر قصد خرید آپارتمانی با بودجه کل ۶ میلیارد تومانی در این منطقه را دارید، طبق آگهی‌های فروش در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ می‌توانید به سراغ خانه‌های قدیمی بروید؛ به‌عنوان‌مثال یک باب آپارتمان ۶۱ متری ۳۰ساله به قیمت هر مترمربع ۹۸ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این آپارتمان که در طبقه سوم واقع شده، فاقد آسانسور و پارکینگ است؛ اما به مترو ایستگاه حسن‌آباد و فروشگاه زنجیره‌ای اتکا بسیار نزدیک است. از دیگر ویژگی‌های این خانه این است که حیاط مشاع دارد.

دریان سفر امید

در آگهی دیگری با همین مشخصات حدودی، یک باب آپارتمان ۵۳ متری، ۲۸ساله، متری ۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان هم نزدیک به مترو و میدان حسن‌آباد است.

 

بیشتر بخوانید:

خرید خانه نوساز در حسن‌ آباد

اما اگر قصد خرید، آپارتمانی نوساز را دارید، برای خرید هر مترمربع باید بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان هزینه کنید؛ به‌عنوان‌مثال، یک آپارتمان 100 متری ۲ اتاق خوابه نوساز، متری ۱۳۶ میلیون تومان آگهی شده است و برای خرید آن باید ۱۵ میلیارد تومان بپردازید. این آپارتمان فول‌امکانات در طبقه یازدهم واقع شده و طبق آگهی منتشرشده، لابی و ویوی بی‌نظیری دارد.

همچنین در آگهی دیگری، آپارتمان ۵۷ متری یک‌خوابه که در سال ۱۳۸۷ ساخته شده، متری ۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان امکاناتی نظیر آسانسور و انباری دارد و نزدیک میدان حسن‌آباد است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان