قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان و نحوه تشخیص اصالت آن

تیرآهن اصفهان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده تیرآهن در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۰ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از پیشروان صنعت فولادسازی در کشور شناخته می‌شود. ذوب آهن اصفهان با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، تیرآهن‌هایی با کیفیت و تنوع بالا تولید می‌کند و در بازار بسیاری از محصولات فولادی حرف اول را می‌زند.

اطلاع از قیمت تیرآهن اصفهان برای بسیاری از افرادی که در کار ساخت و ساز فعالیت می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. چرا که انتخاب تیرآهن با کیفیت از مهمترین نکات در ساخت و ساز محسوب می‌شود و به همین دلیل است که انبوه سازان ترجیح می‌دهند از تیرآهن ذوب آهن اصفهان که دارای کیفیت بالا و استانداردهای لازم است برای پروژه‌های خود استفاده کنند.

انواع تیرآهن ذوب آهن اصفهان

تیرآهن‌های تولیدی در ذوب آهن شامل سه نوع نیم بال‌پهن موازی (IPE)، بال‌پهن موازی (IPB) و بال‌باریک شیب‌دار (IPN) هستند. تیرآهن نیم بال‌پهن موازی (IPE) با شکل ظاهری شبیه I انگلیسی و با ضخامت یکسان در قسمت بال‌های ابتدا و انتها تولید می‌شود. تیرآهن بال‌پهن موازی (IPB) با افزایش طول بال‌ها نسبت به نوع IPE شبیه حرف H تولید می‌شود و در دو نوع سبک L و سنگین V تولید می‌گردد. تیرآهن بال‌باریک شیب‌دار (IPN) با یک شیب ملایم تولید می‌شود و در ابتدا بال‌ها دارای ضخامت بوده و با دورشدن از جان تیرآهن ضخامت رو به کاهش است.  تولید این محصول بر اساس استانداردهای چین و روسیه است.

سایزهای تیرآهن ذوب آهن اصفهان

تیر آهن نیم بال پهن موازی (IPE) ذوب آهن اصفهان یا تیرآهن معمولی از سایز 12 تا 30 تولید می‌شود. تیرآهن بال پهن موازی (IPB) یا همان تیرآهن هاش در 2 وزن سنگین و سبک دسته‌بندی می‌شود. تیرآهن h وزن سنگین ذوب آهن در سایزهای 12، 14، 16، 18، 20 و 30 و تیرآهن هاش سبک در سایزهای 12 تا 20 ساخته می‌شوند. تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN) ذوب آهن اصفهان در سایزهای 12 و 14 تولید روانه بازار می‌شود.

تیرآهن ذوب آهن اصفهان-کاماپرس

نحوه تشخیص تیرآهن ذوب آهن اصفهان

برای تشخیص تیرآهن ذوب آهن، می‌توانید به علامت تجاری درج شده روی محصول توجه کنید. برند تجاری «ESCO» بر روی بال‌های تیرآهن و در هر فاصله دو متری بر روی محصول حک شده است که محصولات کارخانه ذوب آهن را از دیگر کارخانه‌ها جدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

توجه به استانداردهای تولید تیرآهن نیز می‌تواند به شما در تشخیص تیرآهن ذوب آهن کمک کند. تیرآهن‌ها بر اساس استانداردهای تولید به دو دسته کلی تیرآهن IPE و INP تقسیم بندی می‌شوند.

وزن تیرآهن نیز می‌تواند به شما در تشخیص تیرآهن ذوب آهن کمک کند. توجه به وزن تیرآهن‌های تولیدی بر اساس وزن استاندارد و مطابق با جدول وزن تیرآهن یکی دیگر از راه‌های تشخیص تیرآهن ذوب آهن است. علاوه بر عوامل ذکر شده در هنگام خرید این محصول لازم است به سایز و ابعاد آن نیز توجه کنید.

همچنین خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر فروشگاه‌های معتبری چون آراد آهن استفاده کنند و تیرآهن مورد نیاز خود را در حجم دلخواه سفارش دهند و در محل پروژه خود تحویل بگیرند.

آراد آهن

آراد آهن از عرضه کنندگان آلات ساختمانی و صنعتی است که از سال۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و از معتبرترین مراجع جهت خرید آهن آلات محسوب می‌شود. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام آراد آهن و همچنین مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.aradahan.com به صورت لحظه‌ای و روزانه قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید.

با داشتن اطلاعات درست درباره قیمت، می‌توانید منابع مالی خود را بهینه تخصیص دهید و بهترین قیمت را برای خرید تیرآهن دریافت کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از ظرفیت دقیق که در سایزهای متفاوت، مختلف است با شماره 34055-031 تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان خبره و متخصص آراد آهن استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز