قیمت بیت کوین روز 6 مردادماه 1401/ رمزارز مهم بازار از محدوده حساس عبور کرد

ژیوار

قیمت بیت کوین در روز جاری با رشد 0.8 درصدی نسبت به روز قبل، توانست خود را یک پله به کانال 23 هزار دلاری نزدیک کند. در حال حاضر شکست مرز 23 هزار دلاری و تثبیت در این محدوده برای سرمایه گذاران این رمزارز مهم محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در ساعات پایانی معاملات روز گذشته بهبود پیدا کرد، اما تحلیلگران به تداوم این شرایط امیدوار نیستند. مسائل مهمی از جمله چشم انداز اقتصاد جهانی، شاخص‌های مختلف اقتصادی و … روی این نگرانی تحلیلگران موثر است. اخیرا داستی بی سی، از تحلیلگران بازار کریپتو، اعلام کرده که کاهش سرعت رشد جهانی با کاهش بالقوه آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا از مهم‌ترین دلایل تمایل بیت کوین برای عقب گرد به سمت کانال 21 هزار دلاری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به هر حال با وجود تلاش خرس‌های بازار کریپتو برای نزول نرخ بیت کوین به پایان محدوده 22 هزار و 500 دلاری، بار دیگر این رمزارز محدوده قیمتی مذکور را پس گرفت. در صورتی که مجددا قیمت بیت کوین به پایین محدوده 21 هزار دلاری برسد، امکان کاهش بیشتر نرخ این رمزارز وجود دارد.

دریان سفر امید

اما با این حال به نظر کارشناسان حتی در صورت نزول قیمت بیت کوین، نرخ این رمزارز به پایین کانال 20 هزار دلاری نرسد. براساس گزارش منتشر شده از کوین تلگراف، تقاضای شدیدی برای خرید بیت کوین در نقطه قیمتی 20 هزار دلاری وجود دارد. شدت تمایل به خرید بیت کوین در محدوده 20 هزار دلاری، سطح قیمتی تحقق یافته جدیدی را ایجاد کرده است. این مرز قیمتی گروه جدیدی از دارندگان کوتاه مدت بیت کوین را به وجود خواهد آورد که مانع از کاهش بیشتر نرخ این رمزارز می‌شوند.

بیت کوین را از کجا بخریم؟

با این اوصاف خیلی از سرمایه گذاران به نمودار قیمتی بیت کوین چشم دوخته‌اند و به تحلیل نرخ این رمزارز می‌پردازند. خرید و فروش بیت کوین با داشتن اطلاعات کافی و در بستر امن، قاعدتا سوددهی مناسبی خواهد داشت. اوکی اکسچنج برای راحتی کار کاربران ایرانی، شرایطی را فراهم کرده که افراد در کمترین زمان به اطلاعات تحلیلی و کیفی مناسب درباره شرایط قیمتی بیت کوین دست پیدا کرده و برای خرید یا فروش آن اقدام کنند. این درگاه در هر ثانیه 12 خدمت مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر معامله بیت کوین، امکان خرید و فروش انواع رمزارزهای دیگر از طریق این وبسایت فراهم است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز