قیمت بیت کوین روز 4 تیرماه 1401/ دست و پا زدن رمزارز پایه در کانال 21 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته کاهش 22 دلاری را تجربه کرد و به محدوده 21 هزار و 171 دلاری رسید. با این حال هنوز برخی افراد نسبت به آینده این رمزارز امیدوار هستند و این موضوع را به اتفاق اخیر پیش آمده در بورس آمریکا نسبت می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز برخی مخالفان سرسخت بیت کوین درباره ادمه سقوط ارزش این رمزارز پافشاری می‌کنند. به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، از آنجا که بیت کوین ارزش ذاتی ندارد، در صورت تداوم بی‌اعتمادی سرمایه گذاران، عملا بی‌ارزش خواهد شد. این روزنامه دولتی کشور چین معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال دائما دستکاری می‌شود. موضع گیری این روزنامه نشان می‌دهد که دولت چین به هیچ عنوان ارزهای دیجیتال را نخواهد پذیرفت. اما انتشار خبرهایی درباره عرضه محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین در بورس آمریکا، دوباره باعث تقویت احساس خوش بینی در بین معامله گران ارزهای دیجیتال شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال نباید انتظار داشت که بیت کوین در کوتاه مدت به سرعت اوج بگیرد و رشد قیمتی زیادی داشته باشد. چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس، بیان کرده که تا دو سال آینده نرخ بیت کوین چندان صعودی نخواهد بود. به نظر ژائو مدتی طول می‌کشد تا این رمزارز دوباره به اوج برگردد.

راز آسمان پایتخت

سرمایه گذاری در بازار رمزارزها برای کسب سود در بلندمدت

افرادی که به دیدگاه ژائو و دیگر تحلیلگران دارای دیدگاه مثبت معتقد هستند و از آن دنباله روی می‌کنند، هنوز هم به دنبال خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها می‌روند. کاربران ایرانی این امکان را دارند که از طریق اوکی اکسچنج بیشتر از 700 رمزارز از جمله بیت کوین را خرید و فروش کنند. همچنین با امکان تبادل سریع این وبسایت، امکان خرید انواع ارزهای دیجیتال در کمترین زمان ممکن وجود دارد. فقط کافی است کاربران ایرانی به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند.

اطلاعات عمومی:

چطور از معامله رمزارزها درآمد ثابتی داشته باشیم؟

افرادی که مایلند در بازار رمزارزها فعال باشند و از این راه درآمد کسب کنند، بهتر است با یک سرمایه مناسب و به صورت معمولی این کار را شروع کنند. این افراد باید درک کافی از نحوه کار صرافی‌ها داشته باشند. افرادی که می‌خواهند از این راه درآمد به دست آورند نباید روی نبادل همه ارزهای دیجیتال اصرار کنند. مهم‎تر از تمام این موارد، عاقلانه عمل کردن است، در واقع باید در به دور از حواشی و شایعات تصمیم گیری درستی داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین روز 4 تیرماه 1401/ دست و پا زدن رمزارز پایه در کانال 21 هزار دلاری

  1. یوسف گفته:

    قیمت بیت کوین ۳ تیرماه را هم در سایتتون دارید ؟
    چطوری می تونم ببینم ؟ راهنمایی کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز