قیمت بیت کوین روز 1 تیر ماه 1401/ جهش قیمتی قابل توجه توکن های کوچک

امروز قیمت بیت کوین در مقایسه با روز گذشته 942 دلار دیگر کم شد و در محدوده 20 هزار و 266 دلاری قرار گرفت. رمزارز معروف بازار همچنان نوسانات زیادی را پشت سر می‌گذارد. در شرایط کنونی بازار، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد توکن‌های کوچک عملکرد بهتری از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال‌ بزرگ بازار به نمایش گذاشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین روز شنبه به کف 17 هزار و 593 دلاری رسید، اما در طول هفته از این مرز قیمتی فاصله گرفت و به کانال‌های بالاتری صعود کرد. اکنون هم رمزارز بزرگ بازار در کانال 20 هزار دلاری قرار دارد و در این مرز نوسان پیدا می‌کند. اما پدیده این روزهای بازار ارزهای دیجیتال توکن‌های کوچک هستند. بررسی عملکرد یک ماه این توکن‌ها نشان می‌دهد، عملکرد آن‌ها از بیت کوین بهتر است. اتفاق مذکور معمولا در بازارهای نزولی این چنینی رخ نمی‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با رشد قیمتی بیت کوین در روز سه شنبه، نرخ توکن‌های کوچک هم جهش زیادی پیدا کرد. براساس اطلاعات موجود، توکن‌های الروند، ساتوشی ویژن و هلیوم بیشتر از 51 درصد رشد قیمتی را تجربه کردند. آرکانین ریسرچ اخیرا در گزارشی به این موضوع پرداخته و بیان کرده که چنین عملکرد نسبتا قدرتمندی از ارزهای کوچک بازار دیده نشده بود. این مسئله معمولی نیست.

آریاک سفر

چگونه در فضای مطمئن به مبادله انواع ارزهای دیجیتال بپردازیم؟

اگر فردی بخواهد در وضعیت کنونی بازار، رمزارز مبادله کند باید تمام جوانب کار را بسنجد و سپس با در نظر گرفتن میزان سود و زیان احتمالی پول خود را در این بخش سرمایه گذاری کند. مهم‌ترین گام در مبادله رمزارزها، انتخاب وبسایت مطمئن است. اوکی اکسچنج در این زمینه به کاربران ایرانی کمک می‌کند. این وبسایت امکانات مختلفی مثل تبادل سریع را در اختیار مشتریان گذاشته تا آن‌ها با خیال آسوده به مبادله بیت کوین و سایر رمزارزها اقدام کنند.

اطلاعات عمومی:

چگونه برای همیشه بیت کوین کیف پولتان از دست می‌رود؟

از دست دادن آدرس کیف پول دیجیتال که به عنوان کلید خصوصی نیز شناخته می‌شود، به معنای از دست دادن هویت منحصر به فرد و تمامی بیت کوین‌های موجود در کیف پول شما محسوب می‌شود. تحقیقات نشان داده که 60 درصد از افراد آدرس کیف پول دیجیتال خود را گم کرده‌اند و در حقیقت این کیف‌پول‌ها در اختیار ارواح هستند. هنوز راهکاری برای دسترسی به آدرس گم شده کیف پول‌های دیجیتال به وجود نیامده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز