قیمت بیت کوین روز 24 خرداد 1401/ کمترین قیمت پادشاه رمزارزها رقم خورد

ژیوار

قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر سقوط‌ چند هزار دلاری داشت و این ریزش قیمتی امروز نیز ادامه پیدا کرد. در حال حاضر قیمت این رمزارز نسبت به روز گذشته هزار و 385 دلار کم شده و در محدوده 21 هزار و 915 دلاری قرار دارد. این نرخ کمترین قیمت بیت کوین در 18 ماه گذشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از معامله گران رمزارزها معتقدند که رمزارز معروف بیشتر از این کاهش قیمت نخواهد داشت. شاخص‌ها و سوابق قیمتی بیانگر این است که بازار بیت کوین کاملا اشباع شده و احتمالا بدترین روند نزولی را هم پشت سر گذاشته است. بنابراین قیمت بیت کوین کمتر از این نمی‌شود. اما برخی کارشناسان معتقدند نباید به این شاخص‌ها و آمارها تکیه کرد و همچنان امکان نزول بیشتر قیمت بیت کوین وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

بعضی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که توقف فعالیت دو پلتفرم بزرگ ارزهای دیجیتال در روز گذشته، باعث تداوم ریزش قیمتی بیت کوین شد. یکی از این پلتفرم‌ها شبکه سلسیوس است که بیشتر از یک میلیون و 700 هزار مشتری دارد. سلسیوس اعلام کرد شرایط شدید بازار باعث شده تا آن‌ها تمامی فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

اطلاعات عمومی:

استفاده از رمزارزها گسترش پیدا خواهد کرد؟

چندین سال است که از معرفی رمزارزها به مردم می‌گذرد و تنها عده کمی از مردم دنیا آن‌ها را به طور کامل می‌شناسند. کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که هنوز مسیر طولانی برای شناخت کامل رمزارزها به جهانیان وجود دارد. بسیاری از کارشناسان رمزارزها معتقدند ارزهای دیجیتال به رقبای سرسختی برای پول‌های سنتی تبدیل خواهند شد و حتی عده‌ای می‌گویند جای آن‌ها را خواهند گرفت. در حال حاضر شرکت‌ها و مجموعه‌های شناخته شده‌ای مثل تسلا و کارت‌های اعتباری ویزا، رمزارزها را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت به رسمیت شناخته‌اند و حتی دولت‌های بعضی کشورها از این نوع ارزها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز