قیمت بیت کوین امروز 3 خردادماه 1401/ رمزارز مشهور نزولی می‌شود یا صعودی؟

ژیوار

قیمت بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری تاب نیاورد و به محدوده 29 هزار دلاری سقوط کرد. در حال حاضر قیمت این رمزارز نسبت به روز گذشته 37 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 197 دلاری رسیده است. نظرات متناضی درباره آینده قیمتی بیت کوین وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ارز دیجیتال، با وجود اینکه قیمت بیت کوین در یک هفته اخیر نوسان زیادی پیدا نکرد، اما شرایط نموداری آن چندان مساعد به نظر نمی‌رسد. ضرر کندل هفتگی برای هشتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد و هنوز هم نمی‌توان درباره آینده قیمتی این رمزارز معروف نظر دقیق و درستی ارائه داد. با این حال برخی از کارشناسان و دارندگان این رمزارز اعلام کرده‌اند که بیت کوین در شرایط سختی قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متیو هایلند، تحلیلگر بازار رمزارزها، بیان کرده که با توجه به بعضی نمودارها و شرایط، بیت کوین در منطقه مهمی قرار گرفته و باید برای صعود یا نزول تصمیم گیری کند.

دریان سفر امید

احتمال 100 هزار دلاری شدن قیمت بیت کوین؟!

هنوز شرایط بازار ارزهای دیجیتال در ابهام محض است، اما برخی از رشد 200 درصدی بیت کوین خبر داده و بعضی هم معتقدند این رمزارز به زودی صعود چشم گیری خواهد داشت. اخیرا کریبدیل، استراتژیست ارز دیجیتال، اعلام کرده که با وجود نزولی بودن احساسات در بازار بیت کوین، اما این رمزارز در حال آمادگی برای ثبت یک رکورد جدید است. به اعتقاد وی این رمزارز در میانه موج پنجم بزرگی قرار گرفته که از سال 2019 شروع شد. این موج می‌تواند نرخ بیت کوین را تا مرز 100 هزار دلاری پیش ببرد.

مطمئن‌ترین پلتفرم برای معامله شخصی

در صورتی که شخصی بخواهد از فرصت ریزش قیمتی بیت کوین استفاده کرده و به مبادله آن بپردازد، پلتفرم اوکی اکسچنج تریدر برایش کارا و مناسب خواهد بود. این پلتفرم به منظور معامله شخص به شخص تدارک دیده شده و برای خرید و فروش انواع رمزارز مفید به نظر می‌رسد. کارمزد این بخش برای سفارش گذار 2 درصد و برای جمع کننده 4 درصد اعلام شده است.

اطلاعات عمومی:

رمزارز نئو را بشناسید

نئو یک ارز دیجیتال برخواسته از کشور چین است که بعد از ممنوعیت مبادله بیت کوین در چین مورد توجه عموم قرار گرفت. این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، ایجاد بلاکچین، تغییرات و مدیریت شبکه‌های مختلف در حوزه رمزارزها کاربرد دارد. هدف بنیانگذاران این رمزارز، دستیابی به تعاملی بین زنجیره‌ای در آینده اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز