قیمت بیت کوین امروز 1 خردادماه 1401/ بهترین رمزارز خریدار ندارد!

لست سکند

قیمت بیت کوین بعد از یک وقفه طولانی در کانال 29 هزار دلاری، بالاخره به سمت محدوده 30 هزار دلاری حرکت کرد. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به دیروز 653 دلار بیشتر شده و در محدوده 30 هزار و 100 دلاری قرار گرفته است. با این وجود میزان معاملات بیت کوین افزایش چندانی نداشته و در واقع این ارز دیجیتال خریدار ندارد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملاتی بیت کوین در 24 ساعت اخیر کاهش زیادی را تجربه کرد و به محدوده 17 میلیارد دلاری رسید. ریزش روز گذشته بازار جهانی سهام باعث شد تا بازار کریپتو هم با نزول مواجه شود. هنوز هم ترس در بازار رمزارزها حاکم است. همه این مسائل باعث شده تا قیمت کنونی بیت کوین برای خریداران جذابیت چندانی نداشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

حمایت ماسک و رشد قیمت بیت کوین

شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا با وجود نبود خریداران پرقدرت و حمایت کافی، نرخ این رمزارز در محدوده 30 هزار دلاری بایستد، حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، باشد. ماسک ساعاتی قبل از رمزارزها در مقابل انواع پول سنتی و فیات حمایت کرد و به اعتقاد برخی معامله گران و کارشناسان، این مسئله باعث بهبود شرایط بیت کوین شد. ماسک در توییتر خود اعلام کرده که نبرد واقعی بین پول فیات و رمزارزها شکل گرفته و من از مورد دوم حمایت می‌کنم. مدیرعامل تسلا پیش از این هم در اردیبهشت ماه دوج کوین را به عنوان ارز آینده معرفی کرده بود.

راز آسمان پایتخت

پشتیبانی مناسب در حوزه مبادله رمزارزها

خرید رمزارز در شرایط کنونی ممکن است سودآور باشد. در صورتی که کاربران ایرانی به خرید انواع ارزهای دیجیتال مایل باشند، درگاهی مثل اوکی اکسچنج برای آن‌ها مناسب به نظر می‌رسد. این وبسایت شرایطی را فراهم کرده که افراد بعد از عملیات خرید و فروش رمزارزها هم راحت باشند. در این خصوص 100 پشتیبان آنلاین اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات کاربران در همه شرایط خواهند بود.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره رمزارز یوکش

رمزارز یوکش بخشی از پلتفرم یوانجینگ و برنامه تلفن همراه یواپ است. در واقع یوکش یک سیستم پرداخت آنلاین است که تعداد زیادی مراکز فروش آن را در سیستم پولی خود پذیرفته‌اند. یوکش برای کاربرانی مفید است که دوست دارند در کمترین زمان ممکن پرداخت خود را انجام دهند، بدون اینکه از کارت‌های اعتباری یا ارز فیات استفاده کنند. براساس اطلاعات موجود، 30 هزار محل فروش فاکتور یوکش در سراسر اروپا وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز