قیمت روز بیت کوین 29 اردیبهشت 1401/ هشدار ریزش شدید رمزارزها

لست سکند

امروز قیمت بیت کوین باز هم کاهش پیدا کرد و با افت 4.4 درصدی نسبت به روز گذشته، به 28 هزار و 852 دلار رسید. اما شواهد حاکی از آن است که سرمایه‌داران این بازار باید منتظر ریزش‌های شدیدتر باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اخیرا کارشناسان بازار رمزارزها نسبت به تشکیل صلیب مرگ بر روی نمودار قیمتی سه روزه بیت کوین هشدار داده بودند و حالا اندیکاتورهای دیگری نشان از احتمال بالای ریزش بیت کوین دارند. یکی از این شاخص‌ها، کندل‌های هیکین اشی هستند که وضعیت این بازار را در آینده‌ای نزدیک به صورت واضح و روشن تفسیر می‌کنند.

در همین زمینه بخوانید:

به گفته بنجامین کوئن، تا پاییز امسال در بازار رمزارزها نباید منتظر اتفاق خاصی در این بازار بود و حتی باید آماده سقوط بیشترر ارزش رمزارزها باشیم.

راز آسمان پایتخت

آنطور که از تحلیل کندل‌های هیکین اشی و همچنین سیگنال‌های دیگر نیز برمی‌آید، رند بازار ارزهای دیجیتال تا چند ماه آینده همچنان نزولی خواهد بود.

در حال حاضر قیمت اتریوم، تتر و سولانا نیز به ترتیب هزار و 918، 0.998 و 48.91 دلار است.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال

مسئله خرید و فروش در بازار رمزارزها هوشمندی و دانش زیادی می‌خواهد. علاوه بر آن، شناسایی درست زمان خرید و فروش هم بسیار مهم است و می‌تواند باعث به دست آوردن یا از دست رفتن سودهای بسیار بالایی شود. برای آشنایی با این جزییات پرسود می‌توانید با آکادمی اوکی اکسچنج همراه شده و از آموزش‌های حرفه‌ای این صرافی معتبر بیشترین بهره را ببرید.

اطلاعات عمومی:

با رمزارز سولانا آشنا شوید

سولانا که در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین رقبای اتریوم به حساب می‌آید، نوعی اکوسیستم غیرمتمرکز، ایمن و سریع است که با هدف تبدیل‌شدن به بستری برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (دَپ) ایجاد شد. از جمله نقاط قوت این رمزارز که باعث شده سولانا به یکی از بهترین اکوسیستم‌های حوزه بلاک چین تبدیل شود، می‌توان به سرعت انجام تراکنش‌ها، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و مقیاس‌پذیری بالای شبکه آن اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز