قیمت بیت کوین امروز 28 اردیبهشت 1401/ پیچ خوردن بازار رمزارزها

قیمت بیت کوین مدام در رفت و برگشت است. هم اکنون نرخ این رمزارز پرطرفدار با کاهش 213 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 29 هزار و 860 دلاری قرار دارد. نرخ بیت کوین مدام در کانال 20 و 30 هزار دلاری در رفت و برگشت است و ثبات مشخصی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل تکنیکال روز گذشته میانگین متحرک 50 روزه بیت کوین از متوسط متحرک 200 روز خود پایین‌تر رفت و صلیب مرگ آن شکل گرفت. این موضوع دوباره سیگنال منفی به بازار بیت کوین داده و احتمالا دوباره نرخ این رمزارز اصلاح شود. در صورتی که نرخ بیت کوین اصلاح شود، محدوده حمایتی اصلی برای آن در کانال 27 هزار دلاری خواهد بود. اگر این مرز قیمتی از دست برود، فشار فروش بیت کوین بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. برخی معامله گران درباره اصلاح قیمتی شدید بیت کوین و حتی رسیدن نرخ این رمزارز به محدوده 20 هزار دلاری ابراز نگرانی کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظرات خوشبینانه درباره قیمت بیت کوین

عده‌ای از فعالان بازار رمزارزها هنوز نسبت به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار هستند و معتقدند قیمت این رمزارز بار دیگر صعودی خواهد شد. به گزارش کوین تلگراف، روز گذشته شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال به 8 درصد رسید که از زمان فراگیری کرونا تاکنون کمترین میزان ممکن بود. همین عامل باعث شده تا این گروه از فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به رشد مجدد قیمت بیت کوین امیدوار شوند.

آریاک سفر

درگاهی برای نگهداری از انواع کوین‌ها

به هر حال برخی اشخاص ریزش کنونی بازار رمزارزها را برای خرید انواع کوین‌ها مناسب می‌دانند. اما افرادی که در ایران زندگی می‌کنند به راحتی امکان معامله و نگهداری کوین‌ها را ندارد. با توجه به این موضوع درگاه مانند اوکی اکسچنج شکل گرفته تا مسئله مبادلات و نگهداری کوین‌ها را برای کاربران ایرانی حل کند. کاربران داخلی با استفاده از کیف پول این مجموعه می‌توانند تمامی کوین‌ها خود را با امنیت کامل نگهداری کنند و مشکلی نداشته باشند. این کیف پول به محض تایید اطلاعات هویتی برای آن‌ها کاربران فعال می‌شود.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با رمزارز یونی سواپ

یونی سواپ از رمزارزهای تازه و به روز بازار است که در زمره ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز قرار می‌گیرد. قدرت صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ بالا است و همین موضوع سبب می‌شود تا بسیاری از سرمایه گذاران برای درآمدزایی به این ارز دیجیتال روی آورند. دارندگان این رمزارز می‌توانند بدون واسطه تجارت داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز