قیمت بیت کوین امروز 26 اردیبهشت 1401/ اوضاع وخیم بازار رمزارز پایه

قیمت بیت کوین امروز هم مانند روزهای گذشته در محدوده 29 هزار دلاری دست و پا می‌زند. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 548 دلار کم شده و به مرز 29 هزار و 738 دلاری رسیده است. ریزش نرخ بیت کوین موجب شده تا آلت کوین‌ها هم کاهش قیمتی شدیدی را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کندل هفتگی بیت کوین طی شش هفته گذشته مداوم کاهش پیدا کرده است. به نظر کارشناسان علت اصلی این موضوع به تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره و مقابله با رشد سریع تورم باز می‌گردد. رمزارز ترا که نرخ آن برای بازار ارز دیجیتال مهم محسوب می‌شود، طی یک هفته گذشته کاهش قیمتی زیادی داشته و به صفر نزدیک شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

خوش بینی برخی فعالان به آینده قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پیوسته رو به کاهش است اما بعضی از سرمایه گذاران درباره آینده این رمزارز خوشبین هستند. جک دروسی، هم بنیانگذار توئیتر، اعلام کرده که هم اکنون به کاهش نرخ بیت کوین توجه نمی‌کند. به نظر دروسی، روند قیمتی بیت کوین در بلندمدت صعودی خواهد بود. بنیانگذار توئیتر معتقد است چون مردم در بلندمدت بیشتر با بیت کوین آشنا می‌شوند و آن را می‌پذیرند، نرخ این رمزارز هم رو به افزایش خواهد رفت.

آریاک سفر

با این حال وضعیت بازار معروف‌ترین رمزارز خوب نیست و به نظر ترس سرمایه گذاران باعث خواهد شد تا این شرایط ادامه پیدا کند. در واقع اکنون عامل تعیین کننده برای بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها، سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا است.

آگاهی از قیمت دقیق کوین‌ها و شرایط بازار

کاربران ایرانی که مایلند از این شرایط بازار رمزارزها استفاده کنند و کوین مورد نظر خود را بخرند، باید برای مبادله ارزهای دیجیتال به سراغ یک درگاه مناسب بروند. درگاهی که قیمت تمامی رمزارزها از بیت کوین و اتریوم تا میم کوین‌ها را به صورت دقیق اطلاع رسانی کند. اوکی اکسپنج بستر مناسبی برای خرید و فروش و همچنین نگهداری انواع رمزارزها است. ضمن اینکه نگهداری کوین در کیف پول اوکی اکسپنج هزینه‌ای ندارد.

اطلاعات عمومی:

رمزارز ترون را بشناسید

ترون یک ارز دیجیتال با امکان اشتراک گذاری محتوای تولیدی با سایر کاربران است. در واقع براساس این ارز دیجیتال، افراد به عنوان تولیدکننده محتوا پاداش می‌گیرند. زمانی که شخصی از رمزارز ترون استفاده می‌کند، کنترل محتوا به دست وی خواهد بود و به ازای آن پاداش دریافت خواهد کرد.

در حال حاصر نرخ این ارز دیجیتال به 0.07 دلار رسیده و نسبت به روز گذشته 0.0013 درصد ریزش داشته است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز