قیمت بیت کوین امروز 25 اردیبهشت 1401/ منتظر رشد شدید نباشید!

لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 29 هزار دلاری قرار دارد و در آن جابجا می‌شود. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به دیروز 528 دلار افزایش کرده و در محدوده 29 هزار و 875 دلاری قرار دارد. به نظر برخی از فعالان رمزارز، با اشباع این بازار احتمال رشد قیمتی بیت کوین وجود خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند قیمتی بیت کوین در یک هفته اخیر مداوم کاهش پیدا کرده است. برخی از فعالان معتقدند در صورتی نرخ رمزارز مشهور بالا خواهد رفت که اشباع فروش در بازار آن اتفاق بیفتاد. با این حال سرمایه گذاران و فعالان این بازار نباید انتظار رشد شدید قیمتی را داشته باشند. گذشته از این موضوع هنوز هم برخی از شرکت‌ها و موسسات شناخته شده از بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند. این موضوع باعث خواهد شد تا اندکی از فشار نزول قیمتی بیت کوین کاسته شود و این ارز دیجیتال به مرزهای بالای قیمتی دست پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

احتمال رشد دوباره قیمت بیت کوین

اخیرا نئوبانک، بزرگ‌ترین بانک دیجیتال در برزیل و آمریکای لاتین، اعلام کرده که با پکسوس در حال همکاری است تا مشتریان این مجموعه امکان خرید، فروش و نگهداری انواع ارزهای دیجیتال را داشته باشند. ضمنا این بانک گذشته از راه اندازی سرویس جدید تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در نظر دارد تا یک درصد از خالص دارایی خود را به بیت کوین تبدیل و در واقع این رمزارز را خریداری کند.

راز آسمان پایتخت

تجربه نقل و انتقال رمزارز با کیف پول داخلی

بازدهی بیت کوین برای اولین بار در تاریخ این رمزارز، به مدت هفت هفته پیاپی نزولی بود. این شرایط به وجود آمده برای ارز دیجیتال مذکور، فرصت خرید را برای افراد کم درآمد هم فراهم کرده است. حتی کاربران ایرانی هم می‌توانند انواع ارزهای دیجیتال را خرید و نگهداری کنند.

اوکی اکسچنج فرصتی را فراهم کرده تا کاربران هر کدام از کوین‌هایی را که در لیست خرید و فروش این وبسایت هستند، در کیف پول داخلی خود نگهداری کنند. ضمن اینکه کاربران با اوکی اکسچنج امکان نقل و انتقال انواع کوین‌ها را به کیف پول داخلی خود دارند.

اطلاعات عمومی:

شیبا اینو را بشناسید

رمزارز شیبا اینو با قیمت 0.000012 یک دلار یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار است. این رمزارز بر بشتر شبکه اتریوم شکل گرفته و اولین میم کوین بازار محسوب می‌شود. ارز دیجیتال مذکور برای تراکنش‌های سریع و کوچک کاربرد زیادی دارند به همین دلیل قیمت پایینی نسبت به دیگر رمزارزها دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز