قیمت بیت کوین امروز 24 اردیبهشت 1401/ سیاه چاله‌ای برای قدرتمندترین رمزارز دنیا

لست سکند

سقوط قیمت بیت کوین به کانال 29 هزار دلاری، باعث شوک شدید سرمایه گذاران این رمزارز و کاهش شدید قیمتی دیگر آلت کوین‌ها شد. هم اکنون نرخ این رمزارز 676 دلار دیگر هم کم شده و به مرز 29 هزار و 342 دلار رسیده است. این افت قیمتی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار باعث شده تا بعضی از سرمایه گذاران آن به زندگی خودشان پایان دهند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نزول یکباره قیمت بیت کوین نه تنها باعث شوک اساسی به سرمایه گذاران شده، بلکه بازار کلیه رمزارزها را هم در بهت فرو برده است. ارزش برخی رمزارزهای مورد توجه بازار مثل لونا ریزش زیادی را تجربه کردند. ارزش لونا طی یک ماه گذشته از 119 دلار به 3 سنت رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نزول قیمت بیت کوین و خوشحالی برخی معامله گران!

هم اکنون قیمت بیت کوین در کمترین مقدار یک سال و شش ماه اخیر قرار گرفته است. با نزول شدید بیت کوین، وضع آلت کوین‌ها هم قابل پیش بینی بود. هم اکنون بیشتر آلت کوین‌ها افت دو رقمی را تجربه کرده‌اند. با این وجود برخی سقوط قیمتی بیت کوین را فرصت مناسبی تلقی کرده و با قدرت هر چه تمام در بازار انواع رمزارزها حاضر شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

رابرت کیوساکی، معامله گر و نویسنده معروف، یکی از این افراد است که نزول قیمتی بیت کوین را به فال نیک گرفته است. کیوساکی قبلا به سرمایه گذاران هشدار داده بود که بازار انواع ارزهای دیجیتال نزول عمیقی را تجربه خواهند کرد. اکنون این نویسنده و معامله گر از سقوط نرخ این رمزارز ابراز خشنودی کرده و امیدوار است قیمت آن کاهش زیادتری داشته باشد. کیوسکی به دنبال ذخیره بیشتر این رمزارز در قیمت‌های پایین‌تر است.

راه ورود آسان به بازار رمزارزها

با اینکه کاهش قیمت بیت کوین باعث ضرر سرمایه‌داران این ارز شده، اما فرصتی برای خرید علاقمندان این ارز قدرتمند فراهم می‌کند. البته بهتر است برای این کار از درگاه مناسبی اقدام شود. اوکی اکسچنج برای کاربران ایرانی بستر مناسبی است تا خرید و فروش انواع کوین را انجام دهند. افراد می‌توانند در وبسایت اوکی اکسچنج ثبت نام کرده و با وارد کردن اطلاعات دقیق اولیه، ایمیل و کارت بانکی و تایید آن، به راحتی انواع رمزارز را مبادله کنند.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با رمزارز آوالانچ

آوالانچ یک پلتفرم برای راه اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز مالی است. در واقع این پلتفرم با هدف مبادله امن دارایی‌ها در سطح جهانی راه اندازی شده و امکان کنترل این مدل قراردادها با سایر فناوری‌های پیشرفته آوالانچ وجود دارد. در حال حاضر قیمت آوالانچ نسبت به روز گذشته 2.83 درصد کم شده و به مرز 30 دلاری رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز