قیمت بیت کوین امروز 21 اردیبهشت 1401/ رمزارز معروف 35 هزار دلاری می شود؟

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر سقوط زیادی را تجربه کرد و اکنون وضعیت آن اندکی بهتر است. در حال حاضر نرخ این ارز دیجیتال در مقایسه با دیروز 375 دلار بالاتر رفته و در محدوده 31 هزار و 701 دلاری قرار دارد. برخی تحلیلگران از احتمال بهبود بیشتر قیمت بیت کوین در روزهای آتی خبر داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، نرخ بیت کوین که تا مرز 30 هزار دلاری سقوط کرده بود، اکنون در محدوده 32 هزار دلاری است و بازار آن اندکی آرامش دارد. برخی از تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین می‌تواند در یک یا دو روز پیش رو تا مرز 35 هزار دلار بالا برود. به نظر بعضی از کارشناسان این بازار، علت عمده ریزش قیمتی بیت کوین به آشفتگی شبکه ترا و نرخ استیبل کوین مربوط است. برخی دیگر هم ریشه اصلی این ریزش قیمتی را در سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا می‌بینند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظرات منفی درباره ادامه کاهش قیمت بیت کوین

نظرات درباره آینده قیمتی بیت کوین کاملا متفاوت و مختلف است. بعضی فعالان حوزه رمزارزها معتقدند تا زمانی که بازارهای سهام ریزشی هستند، نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها همچنان نزولی خواهد بود.

آریاک سفر

نرخ بیت کوین مهرماه سال گذشته کانال 60 هزار دلاری را تجربه کرد و حتی به مرز 69 هزار دلار هم رسید. اما حال این ارز دیجیتال بالغ بر نیمی از ارزش خود را از دست داده و سرمایه گذاران ترس نزول قیمتی بیشتر را دارند. براساس نمودار ترس و طمع، هم اکنون رعب و وحشت زیادی در بازار بیت کوین حاکم است.

یک درگاه مطمئن برای خرید انواع کوین

برخی از معامله گران در شرایط ریزشی و کاهش قیمت انواع کوین‌ها، به دنبال خرید آن‌ها هستند. این اتفاق در ایران باید از سایت‌های معتبر انجام شود. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌ها است. در صورتی که اطلاعات هویتی متقاضی در این سایت تایید شده باشد، با شارژ کیف پول ریالی امکان خرید رمزارزها و هر نوع کوینی به صورت آنی وجود دارد.

اطلاعات عمومی:

دوج کوین چیست؟

رمزارز دوج کوین که با واحد اختصاری دوج شناخته می‌شود یک ارز دیجیتال معمول و در واقع یک شبکه برای انتقال ارزش است. اما هدف اولیه آن کاملا متفاوت با دیگر ارزهای دیجیتال است، این رمزارز بر پایه شوخی ایجاد و وارد بازار رمزارزها شد! افراد بزرگی مثل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توئیتر، از این رمزارز حمایت می‌کنند.

در حال حاضر قیمت دوج کوین نسبت به دیروز 0.0089 کاهش پیدا کرده و معادل 0.1 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز