قیمت بیت کوین امروز 19 اردیبهشت 1401/ پادشاه رمزارزها به کما رفت!

لست سکند

قیمت بیت کوین در ساعت‌های مختلف به سرعت تغییر پیدا می‌کند و همچنان در روند کاهشی است. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته هزار و 640 دلار دیگر کاهش پیدا کرده و به مرز 32 هزار و 985 دلاری رسیده است. گویا سرمایه گذاران کوتاه مدت در حال فاصله گیری از بازار هستند و بیشترین جریان ورودی بیت کوین هم به این افراد مربوط است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، یک خبرنگار چینی فعال به نام کاین وو، اطلاعاتی را از یک شرکت ارائه دهنده داده‌های درون زنجیره‌ای کره‌ای درباره کریپتوکوانت منتشر کرده که به نوعی بیانگر دلیل سقوط بیت کوین در روز اخیر است. براساس اطلاعات منتشر شده توسط وو، سرمایه گذاران کوتاه مدت بازار رمزارزها در نیمه اردیبهشت ماه حدود 11 هزار و 760 واحد بیت کوین به تعدادی صرافی منتقل کردند و به این ترتیب بازار رمزارز معروف را بهم ریخته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چرا قیمت بیت کوین ریزشی شد؟

نکته مهم درباره داده‌های مذکور این است که اغلب سرمایه گذارانی که این تعداد بیت کوین را به صرافی‌ها انتقال داده‌اند، کمتر از سه ماه آن را در کیف پول خود نگه داشتند.

راز آسمان پایتخت

این موضوع به علاوه تصیمات فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره بانکی، باعث شده تا بازار رمزارز، به خصوص بیت کوین، تلاطم زیادی پیدا کند. بیت کوین در چند روز اخیر 8 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرده و باعث سقوط کلی بازار رمزارزها شده است.

اطلاعات عمومی:

با رمزارز کاردانو بیشتر آشنا شوید

ارز دیجیتال کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که با نام اختصاری آ دی آ در بازار رمزارزها شناخته می‌شود.

کاردانو بستر مناسبی برای ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند است و می‌تواند امنیت کامل برای انجام چنین فعالیت‌های را تامین کند. تیم کاردانو ادعا می‌کند که سرعت و کارمزد این ارز دیجیتال از دیگر رمزارزهای قدیمی مانند اتریوم بهتر است.

هم اکنون قیمت کاردانو نسبت به روز گذشته 0.09 درصد کاهش پیدا کرده و معادل 0.67 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز