قیمت بیت کوین امروز 22 اردیبهشت 1401 / سقوط باورنکردنی اتفاق افتاد!

قیمت بیت کوین یک نزول قابل توجه داشت و امروز به پایین‌ترین قیمت رسید. در حال حاضر نرخ این رمزارز نسبت به دیروز 2 هزار و 829 دلار کم شده و در کانال 28 هزار و 496 دلاری قرار دارد. به نظر ادامه سقوط ترا روی این کاهش قیمتی قابل توجه موثر بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون در بازار کریپتو شایعاتی مبنی بر مشکلات صندوق‌های حرفه‌ای در پرداخت بدهی مطرح شده است. در واقع مجموع ضررهای این صندوق‌ها مشکلات مذکور را به وجود آورده است. عمده این زیان‌ها به شبکه لونا و یو اس تی مربوط می‌شود. به نظر کارشناسان بازار رمزارزها، امکان تداوم کاهش قیمتی بیت کوین همچنان وجود دارد و همچنان سیگنال‌های منفی به این بخش داده می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش قیمت بیت کوین و تداوم خرید آن!

براساس اطلاعات منتشر شده، قیمت بیت کوین در پایین‌ترین نرخ طی یک سال گذشته قرار گرفته است. ارز دیجیتال در گزارشی بیان کرده که با وجود کاهش قیمتی بیت کوین، سرمایه گذاران سازمانی مشغول خرید این ارز دیجیتال هستند. در واقع طبق اطلاعات موجود درباره داده‌های بازار، جریان تازه‌ای از ورود سرمایه به بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها شکل گرفته است.

آریاک سفر

براساس گزارش نیوز بی تی سی، با رسیدن بیت کوین به پایین‌ترین قیمت یکسال گذشته، احساسات سرمایه گذاران سازمانی درباره این رمزارز تغییر کرده و همین موضوع سبب رشد جریان ورودی سرمایه به بازار این ارز دیجیتال شده است. این اتفاق در حالی روی داده که طی چند هفته اخیر به طور مداوم پول از بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خارج شد.

راه امن برای کسب اطلاعات درباره رمزارزها

با توجه به شرایط مذکور و آشفتگی بازار رمزارزها، اگر کاربران ایرانی تمایل داشته باشند درباره انواع کوین‌ها و خرید و فروش آن‌ها اطلاعات کسب کنند، بهتر است از کانال ارتباطی مطمئن و درستی استفاده کنند. یکی از روش‌های مناسب برای کسب اطلاعات جدید درباره اخبار روز بازار رمزارزها، آموزش‌ها و تحلیل‌ها، بخش بلاگ سایت اوکی اکسچنج است.

در صورتی که کابران مایل به دریافت قیمت درست و به روز انواع رمزارزها باشند، می‌توانند از اطلاعات کانال تلگرامی یا اینستاگرامی اوکی اکسچنج استفاده کنند.

اطلاعات عمومی:

درباره رمزارز پولکادات چه می‌دانید؟

شبکه پولکادات به عنوان بستری برای ساخت برنامه‌های کامپیوتری غیرمتمرکز است. این بستر کمترین خطر توقف یا دستکاری را دارد و برای تراکنش‌های سریع و ارزان به کار می‌رود. خیلی از سرمایه گذاران بازار رمزارزها منتظر رشد نجومی قیمت این ارز دیجیتال هستند.

هم اکنون قیمت اين رمزارز نسبت به روز گذشته 35 درصد کم شده و به مرز 8.5 دلاری رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز