قیمت بیت کوین امروز 27 اردیبهشت 1401/ به بازار رمزارز امیدی هست؟

فضای بازار بیت کوین چندان امیدوارکننده نیست. امروز اندکی قیمت بیت کوین بهبود پیدا کرد و با رشد 845 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 30 هزار و 505 دلاری قرار گرفت. با وجود رشد اندک نرخ بیت کوین، اما همچنان ناامیدی گسترده‌ای بین فعالان این بازار به چشم می‌خورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا نظرات ضد و نقیضی درباره بیت کوین و بازار آن مطرح می‌شود که البته انتقادات گسترده‌ای را به وجود آورده است. یکی از نظرات که نقدهای زیادی را دربرداشت، مربوط به سم بنکمن فراید، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال اف تی ایکس، است. فراید بیان کرده که بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت، آینده مشخصی نخواهد داشت. به نظر فراید علت این موضوع هم به عدم مقیاس پذیری و مصرف انرژی زیاد بیت کوین برمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما گفته مدیرعامل صرافی اف تی ایکس با واکنش شدید طرفداران بیت کوین مواجه شد و این گروه با نظرات فراید به طور جدی در حال مقابله هستند.

آریاک سفر

دلایل برخی معامله گران درباره رشد قیمت بیت کوین

برخی معامله گران هم نسبت به آینده بیت کوین همچنان امیدوار هستند و برای این موضوع هم دلایل مختلفی را بیان می‌کنند. برخی تحلیلگران معتقدند که اگر اندکی شاخص دلار فروکش کند و بازار هم در حالت اشباع قرار بگیرد، رشد ارز دیجیتال معروف مجددا اتفاق خواهد افتاد. به نظر هم اکنون سقوط توکن‌های شبکه ترا بیشترین اثر منفی را روی قیمت بیت کوین گذاشته و این نزول شدید قیمتی بعد از رشد بی‌امان شاخص دلار، تحت تاثیر این مسئله قرار دارد.

تریدر مناسب برای معامله رمزارزها

با توجه به شرایط مذکور، کاربران ایرانی که مایل هستند در این شرایط بازار رمزارزها، بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را معامله کنند، بهتر است از اوکی اکسچنج تریدر استفاده کنند. اوکی اکسچنج تریدر یک پلتفرم معاملاتی شخص به شخص بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دیگر خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال معامله داشته باشند. در واقع این پلتفرم یک واسطه مطمئن بین خریداران و فروشندگان است.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره رمزارز دای

دای یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در برابر دلار آمریکا ارزش ثابتی داشته و قیمت آن تقریبا به یک دلار می‌رسد. سازندگان ارز دیجیتال دای تلاش کرده‌اند تا با یک استراتژی جدید و خلاقانه، قیمت این رمزارز را در محدوده یک دلاری ثابت نگه دارند. رمزارز دای برای معاملات روزانه کاربرد دارد و مناسب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز