قیمت بیت کوین امروز 31 اردیبهشت 1401/ توقف طولانی رمزارز پایه در کانال 29 هزار دلاری!

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 29 هزار دلاری به سر می‌برد و نتوانسته از این مرز قیمتی عبور کند. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 130 دلار بالاتر رفته و به مرز 29 هزار و 364 دلار رسیده است. در حال حاضر شرایط بازار بیت کوین به حالت اشباع رسیده، ولی باز هم مسائلی مانع از رشد قیمت این رمزارز معروف می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اشباع فروش بیت کوین، شاخص‌های مومنتوم این بازار در نماهای بلندمدت چندان امیدوار کننده نیست. این موضوع حکایت از آن دارد که احتمالا روند بیت کوین در روزهای آینده یکنواخت پیش خواهد رفت یا اندکی کاهش پیدا خواهد کرد. اطلاعات شاخص‌ها و نظرات معامله گران تناقض زیادی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

حمایت‌های بیت کوین در صورت کاهش قیمت آن

در صورتی که نرخ بیت کوین تحت هر شرایطی بار دیگر نزول پیدا کند، نزدیک‌ترین حمایت‌های این رمزارز معروف در محدوده‌های 25 هزار تا 27 هزار دلاری قرار دارد. اما اگر فشار فروش قدرت بیشتری پیدا کند، احتمال از دست رفتن این مرزهای قیمتی و کاهش بیشتر نرخ این ارز دیجیتال هم وجود خواهد داشت. برآورد قیمتی بیت کوین در هفته گذشته تقریبا صفر بود و این موضوع حکایت از شرایط متلاطم بازار و بی‌جهت بودن مسیر قیمت ارز دیجیتال معروف بازار دارد.

آریاک سفر

امکان مبادله سریع انواع رمزارزها در ایران

با توجه به وضعیت بازار هنوز هم عده‌ای از معامله گران از انواع رمزارزها، به خصوص بیت کوین، خرید دارند. به نظر این گروه در بلندمدت، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال رشد قیمتی خواهند داشت. اما با توجه به شرایط کنونی، هر درگاهی برای خرید و فروش رمزارز مناسب نیست و امکان کلاهبرداری زیاد است.

در صورتی که فردی قصد خرید یا تبادل سریع انواع ارز دیجیتال را داشته باشد، درگاه اوکی اکسچنج برای وی مناسب است. این درگاه یک گزینه اختصاصی به نام تبادل سریع دارد که افراد با استفاده از آن امکان مبادله هر نوع ارز دیجیتالی را خواهند داشت.

اطلاعات عمومی:

لایت کوین چیست؟

رمزارز لایت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است که دارندگان آن امکان پرداخت‌های فوری و کم هزینه را دارند. امنیت شبکه لایت کوین و فرآیند استخراج آن هم تضمین شده است. سرعت تراکنش‌های لایت کوین چهار برابر بیشتر از بیت کوین بوده و به صورت کاملا امن و مطمئن اتفاق انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز