قیمت بهترین لحاف دو نفره موجود در بازار چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

لحاف یکی از اصلی‌ترین ضروریات خواب است و به داشتن یک خواب آرام کمک می‌کند. از مهم‌ترین مزیت‌های لحاف‌ها کاورهای آن‌ها است که به صورت وسط‌دوزی‌شده به همراه لحاف دوخته شده‌اند و در نتیجه نیازی به تهیه مجدد کاور نیست. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن طیف متنوعی از لحاف‌ها و امکان مقایسه آن‌ها به افراد در انتخاب محصول مورد نظر خود کمک می‌کنند و در وقت آن‌ها صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع لحاف دو نفره موجود در دیجی کالا می‌پردازد:

لحاف بهار مدل لایت دو نفره

این لحاف دارای رویه پنبه‌ای خالص است و یکی از مزیت‌های اصلی آن ضد حساسیت بودن است. این لحاف قابلیت شست و شو  در ماشین لباسشویی و دست را دارد. جنس این محصول از ساتن و پنبه است و ابعاد آن 200 در 220 سانتی‌متر است. در چهار گوشه این لحاف بندیلک‌هایی هم دوخته شده است که امکان گره زدن آن‌ها به کاور و جلوگیری از جابجا شدن لحاف را می‌دهد. در رویه این لحاف از پارچه‌های راه راه هتلی استفاده شده است که جلوه زیبایی به آن داده است. این محصول به قیمت 800 هزار تومان قابل تهیه است.

لحاف هارمونی مدل لایت دو نفره

جنس این لحاف از میکروفایبر است و قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را نیز دارد. این محصول در ابعاد 220 در 220 متر تولید می‌شود. در رویه این محصول از 300 گرم پارچه تترون سفید درجه یک استفاده شده است. در چهار گوشه این لحاف بندهایی وجود دارد که منجر به سهولت اتصال به کاور می‌شود. این محصول برای استفاده در تشک‌های کینگ سایز مناسب است. این لحاف دو نفره به قیمت 907 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

لحاف لایت دونفره کد 203031

این لحاف از پارجه اسپان باند درجه یک 60 گرمی تهیه شده است و لایه الیاف دارای گرماژ 350 است. این محصول برای کاورهایی با اندازه 220 در 220 مناسب است.در کناره‌های این لحاف بندهایی وجود دارد که برای وصل شدن از داخل به کاور تعبیه شده‌اند. پارچه اسپان یکی از ارزان‌ قیمت‌ترین پارچه‌های بازار است که مناسب‌ترین گزینه برای استفاده در داخل کاور است. سبک بودن نیز یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است. این لحاف به قیمت 559 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لحاف لایت دو نفره پارس نگین مهام مدل سحر

این لحاف بسیار سبک و در عین حال گرم است و دارای مغزی دوزی پر شده با الیاف ضد حساسیت است. این محصول قابل شست و شو در دست و ماشین لباسشویی است. این محصول در ابعاد 220 در 200 سانتی‌متر تولید می‌شود و برای استفاده دو نفر مناسب است. این لحاف به قیمت 800 هزار تومان قابل تهیه است.

لحاف لایکو مدل داخلی دونفره

این محصول در ابهاد 220 در 205 سانتی‌متر تولید می‌شود و جنس آن از پنبه و پلی استر است. این لحاف را می‌توان در دما 40 درجه سانتی‌گراد شست و شو داد.  وزن این محصول سه هزار گرم است و با توجه به جنس رویه پیشنهاد می‌شود که لحاف‌های داخلی درون کاور قرار بگیرد. این محصول به قیمت یک میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز