قیمت بلیط هواپیما تهران نجف فردا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین تقاضای بالای افراد برای حضور در نجف اشرف، قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در این ایام با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در روز دوشنبه 2 مرداد ماه را از سایت اینترتی فلایتیو معرفی می‌کند.

*پرواز اکونومی ایران ایر از فرودگاه امام خمینی با قیمت 5 میلیون و 417 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پرواز مستقیم 10 صبح از تهران بلند شده و 11 صبح در فرودگاه نجف می‌نشیند. بار مجاز این پرواز برای بزرگسالان 30 کیلو و نوزادان 10 کیلو تعیین شده است.

*پرواز اکونومی هواپیمایی معراج نیز با قیمت 5 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پرواز 9 از تهران بلند شده و 10 صبح به فرودگاه نجف می‌رسد. حمل حدود 25 کیلو بار در این پرواز مجاز است.

*قشم ایر نیز برای این تاریخ پرواز دارد. پرواز قشم ایر ساعت 8 و نیم شب از تهران بلند می‌شود. قیمت بلیط هواپیما تهران نجف با بار مجاز 30 کیلو، 6 میلیون و 400 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

*در این تاریخ ایرلاین‌های خارجی هم از فرودگاه امام خمینی تهران به سمت نجف پرواز دارند. پرواز اکونومی فلای دوبی  15 و 10 دقیقه از فرودگاه امام خمینی به سمت دوبی حرکت کرده و پس از توقفی حدود 20 ساعته، ساعت 13 روز سه‌شنبه از فرودگاه دوبی به سمت نجف حرکت می‌کند. قیمت این پرواز با بار مجاز 20 کیلو 15 میلیون و 878 هزار تومان است.

*بلیط پرواز اکونومی ترکیش ایرلاین نیز ساعت 4:45 دقیقه از تهران به سمت آنکارا حرکت کرده و بعد از 3 ساعت به سمت استانبول می‌رود. این پرواز در استانبول 17 ساعت توقف داشته و بعد از آن با پروازی 3 ساعته در فرودگاه الاشرف نجف فرود می‌آید. قیمت بلیط این پرواز با 30 کیلو بار مجاز 34 میلیون و 538 هزار تومان است.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در روز سه‌شنبه 3 مرداد

*هواپیمایی ایران ایر روز سه شنبه 3 مرداد نیز ساعت 7 صبح به سمت نجف پرواز مستقیم دارد. قیمت بلیط این پرواز با حمل 30 کیلو بار مجاز 5 میلیون و 800 میلیون تومان است.

*قشم ایر و معراج  با 5 میلیون و 900 هزار تومان، زاگرس و وارش با 6 میلیون تومان، آسمان با 7 میلیون تومان و کاسپین با 7 میلیون و 700 هزار تومان از دیگر هواپیماهایی هستند که در روز سه شنبه 3 مرداد به سمت نجف پرواز دارند.

*گرانترین پرواز این روز به سمت نجف با 77 میلیون تومان مربوط به هواپیمایی فلای دوبی است که 45 دقیقه بامداد از فرودگاه امام خمینی به سمت دوبی پرواز کرده و بعد از 10 ساعت توقف، ساعت 13 و 45 دقیقه از دوبی به سمت فرودگاه الاشرف نجف حرکت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فلایتیو
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز