قیمت انواع تور استانبول

لست سکند

استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که به‌واسطه اهمیت تجاری و گردشگری آن، سالیانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. تور استانبول با توجه به مسافت کم و پرواز کوتاه و همچنین قیمت بسیار مناسب، یک گزینه ایده‌آل برای ایرانی‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استانبول به‌عنوان یک شهر تاریخی، از جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی برخوردار است. با خرید تور استانبول می‌توانید با بهترین قیمت، سفری به تاریخ پرفراز و نشیب دوره عثمانی داشته باشید و از سواحل خیره‌کننده دریا، عطر و طعم غذاهای ترکیه‌ای و معماری خاص و باشکوه اماکن تاریخی همچون مسجد‌ها لذت ببرید. کاماپرس در ادامه به معرفی مهم‌ترین دلایل برای سفر به استانبول و همچنین قیمت تور استانبول می‌پردازد.

چرا به استانبول سفر کنیم؟

استانبول، در شمال غربی کشور ترکیه و در میان تنگه بسفر و در میان اروپا و آسیا واقع شده است. استانبول همواره به‌عنوان پلی برای انتقال فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم مختلف جهان محسوب شده و حتی در سال 2010 عنوان پایتخت فرهنگی اروپا را به‌دست آورد. این شهر مهم‌ترین شهر ترکیه از نظر اقتصادی، مالی، استراتژیکی و فرهنگی و گردشگری است. صدها دلیل ریز و درشت برای سفر به استانبول برای ما ایرانی‌ها وجود دارد که برخی از آن‌ها در ادامه معرفی شده است؛

راز آسمان پایتخت

استانبول؛ سفری به قلب جاذبه‌های تاریخی

استانبول تاریخ پر فراز و نشیبی را از دور عثمانیان پشت سر گذاشته است؛ از این رو رزرو تور استانبول شبیه به رزرو بلیط ماشین زمان و سفر به تاریخ است. از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استانبول می‌توان به کاخ‌ها، مساجد و موزه‌های مشهوری چون مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و کاخ دولما باغچه، آب‌انبار تاریخی باسیلیکا، روملی حصار، برج گالاتا، مسجد سلیمانیه و غیره اشاره کرد.

لذت چشیدن طعم غذاهای خوشمزه و اصیل ترکی

شهرها و مناطق مختلف ترکیه، دارای غذاها و خوراکی‌های لذیذ و متفاوتی هستند. با وجود این، تمامی این غذاها در استانبول، در رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلف، طبخ می‌شود. با سفر به استانبول، می‌توانید به بازارهای هفتگی در محله‌های مختلف این شهر رفته و انواع خوراکی‌ و غذاهای رنگارنگ را امتحان کنید.

استانبول؛ خرید از بهترین برندهای دنیا با قیمت مناسب

استانبول، پر از مرکز خریدهای بزرگ و جذابی است که تمام محصولات برندهای مطرح دنیا از لباس و لوازم آرایش گرفته تا لوازم خانگی در آن‌ها شعبه دارند. شما می‌توانید با یک سفر خوش‌قیمت، تمام محصولات برند را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. ضمن این‌که در برخی فصول سال، در این شهر فستیوال‌هایی برگزار می‌شود که این مرکز خریدها محصولات را خود به حراج می‌گذارند.

سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی اما ارزان!

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال گردشگران و به‌ویژه ایرانی‌ها از استانبول، تور ارزان استانبول است؛ سفر به این شهر با توجه به نزدیکی به ایران و هزینه پرواز کمتر و همچنین عدم نیاز به ویزا چندان گران تمام نمی‌شود. البته هزینه‌های نهایی سفر به استانبول به مواردی چون هزینه هتل، هزینه حمل و نقل و حتی زمان و تاریخ سفر بستگی دارد. با وجود این، شما می‌توانید با بررسی قیمت انواع تور استانبول و رزرو یک تور ارزان و باکیفیت، سفری اقتصادی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

قیمت تور استانبول چند؟

تور استانبول به‌طور کلی، یکی از تورهای ارزان و خوش قیمت محسوب می‌شود. با لین حال قیمت انواع تور استانبول معمولا با توجه به تاریخ سفر و امکانات و خدماتی که در تور موردنظر ارائه می‌شود، متفاوت است. به‌عنوان مثال قیمت تور استانبول از ابتدای بهار و تا اواخر فصل پاییز کمی گران‌تر است. بهترین زمان سفر به استانبول از نظر قیمت و هزینه تورها، اواخر زمستان و قبل از تعطیلات عید است. قیمت برخی از تورهای استانبول و شرایط آن‌ها در ادامه آمده است؛

تور استانبول اسفند

قیمت پایه تور استانبول اسفند برای مدت سه شب برای هر نفر شش میلیون و 370 هزار تومان است؛ این قیمت با توجه به هتل و اتاق موردنظر در تور تغییر می‌کند. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت، 3 شب اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تور لیدر فارسی زبان برای تورهای خارجی است.

تور استانبول بهمن

قیمت پایه تور استانبول بهمن ماه برای مدت زمان سه شب برای هر نفر از شش میلیون و 720 هزار تومان شروع می‌شود. این قیمت برای هر نفر کودک بدون تخت، 5 میلیون تومان بوده و با توجه به هتل موردنظر، تغییر می‌کند. این تور نیز خدمات بلیط رفت و برگشت، 3 شب اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تور لیدر فارسی زبان را ارائه می‌کند.

تور استانبول ویژه نوروز 1402

قیمت این تور با توجه به تعطیلات نوروز کمی بیشتر بوده و برای هر نفر از قیمت پایه 10 میلیون و 130 هزار تومان شروع می‌شود. این رقم برای هر کودک بدون تخت شش میلیون و 990 هزار تومان است. مدت زمان این تور 6 شب بوده و خدمات آن شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تور لیدر فارسی زبان است.

رزرو تور استانبول از مجموعه لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر، به‌عنوان یکی از پربازدیدترین استارتاپ‌های گردشگری، در راستای ایجاد بانکی جامع در تمام زمینه‌های گردشگری فعالیت می‌کند. این مجموعه در حال حاضر، بیش از یک میلیون کاربر عضو داشته و یک موتور جستجو حرفه‌ای تور، بلیط و هتل را به مسافرین ارائه می‌کند. با استفاده از خدمات لحظه آخر می‌توانید ضمن اطلاع از خدمات صدها آژانس معتبر و مقایسه آن‌ها، بهترین تور را انتخاب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز