قیمت آپارتمان 90 متری محدوده دریاچه چیتگر

چیتگر-کاماپرس

منطقه چیتگر که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده، در غرب تهران و منطقه 22 شهرداری واقع شده است. واحدهای نوساز، برج‌های بلند بیشمار، مجاورت با دریاچه خلیج فارس و مرکز خرید باملند برخی از خصیصه‌های این منطقه به شمار می‌رود. قیمت آپارتمان در چیتگر از تنوع خیلی بالایی برخوردار نیست ولی بسته به سال ساخت از 6 میلیارد تا 9 میلیارد تومان متغییر است.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت‌های آپارتمان 90 متری در منطقه چیتگر را معرفی می‌کند:

*آپارتمان 90 متری واقع شده در طبقه دوم ساختمان 7 طبقه، ساخته شده در سال 98 حدودا 8 میلیارد و 500 هزار تومان آگهی شده است. این واحد آسانسور، پارکینگ و انباری داشته و به بزرگراه های منطقه دسترسی خوبی دارد.

* قیمت آپارتمان نوساز 2 خوابه، 9 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 15 یک برج 21 طبقه واقع شده و علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری؛ از امکاناتی همچون لابی هتلینگ و لابی من 24 ساعته برخوردار است. این برج همچنین تا دریاچه باملند حدودا ۲ دقیقه پیاده روی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چیتگر-کاماپرس

*یک واحد نوساز 2 خوابه دیگر در این منطقه با ویو دریاچه و جنگل 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد جنوبی در طبقه دهم واقع شده و مجهز به سامانه تشخیص و اطفاء حریق و محوطه و فضای بازی بزرگ بوده و تا مترو 5 دقیقه فاصله دارد.

*قیمت آپارتمان دیگری که در سال 92 ساخته شده 7 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 2 خوابه که در طبقه 7 واقع شده، آسانسور، پارکینگ، انباری و نگهبانی ۲۴ ساعته داشته و دسترسی خوبی به مکان‌های گردشگری وبزرگراه‌های منطقه دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*واحد 90 متری سال 97 با دو اتاق خواب 7 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. آسانسور، پارکینگ، انباری، سرایدار دائم، سالن اجتماعات، سیستم سرمایش گرمایش مرکزی و مجاورت با امکانات باملند و سایر مراکز خرید و درمانی برخی از ویژگی‌های این آپارتمان است.

*قیمت آپارتمان 90 متری دو خوابه سال ساخت 96 نیز همان 7 میلیارد و 300 میلیون تومان است. علاوه بر پارکینگ و انباری و آسانسور، دسترسی بدون ترافیک و آسان به اتوبان همت از شمال و از جنوب اتوبان حکیم، دوربین مدار بسته و باشگاه ورزشی و سالن اجتماعات برخی از امکانات این برج است.

قیمت آپارتمان با سال ساخت بالاتر در منطقه چیتگر

*یک آپارتمان 90 متری که در سال 88 ساخته شده با 2 اتاق خواب 6 میلیارد و 650 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 5 آپارتمان 6 طبقه واقع شده و نزدیکی به مراکز رفاهی و تفریحی و همچنین دسترسی آسان به شریان‌های اصلی برخی از ویژگی های آن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری محدوده دریاچه چیتگر

  1. باتجربه گفته:

    من زیر یک میلیارد هم بفروشند عمرا در این مناطق زندگی کنم.شلوغی و ترافیک و الودگی هوا و خطر زلزله تهران ارزش ریسک کردن نداره هر چی از تهران دور باشی بهتره مگه چقدر عمر انسانه اونم در هوای الوده تلف کنی🤗برین شهرهای خوش اب و هوا در ارامش زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز